Samsung zajmuje pierwsze miejsce na światowym rynku rozwiązań Digital Signage 15 rok z rzędu

Firma Samsung Electronics ogłosiła, że piętnasty rok z rzędu została uznana przez firmę badawczą Omdia za najlepszego producenta rozwiązań oznakowania cyfrowego, co po raz kolejny udowodniło jej wiodącą pozycję na światowym rynku rozwiązań Digital Signage.

Według Omdia w 2023 r. Samsung nie tylko był liderem światowego rynku oznakowań z 33% udziałem w nim, ale także sprzedał ponad 2 miliony egzemplarzy, co stanowi rekord dla firmy.

„Zajęcie pierwszego miejsca na światowym rynku rozwiązań displayowych przez 15 lat z rzędu odzwierciedla nasze zaangażowanie w innowacje i naszą zdolność do dostosowywania się do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb naszych klientów – powiedział Hoon Chung, wiceprezes wykonawczy ds. wyświetlaczy wizualnych w Samsung Electronics. – Będziemy nadal zapewniać najwyższą wartość naszym klientom, oferując specjalistyczne urządzenia, rozwiązania i usługi odpowiadające ich zróżnicowanym potrzebom”.

Firma Samsung Electronics regularnie wprowadza zróżnicowane produkty sygnalizacyjne, które spełniają różne potrzeby środowiska biznesowego.

  • The Wall, pierwszy na świecie modułowy wyświetlacz z technologią micro LED. Dzięki modułowemu formatowi The Wall pozwala klientom dostosować rozmiar, proporcje i kształt znaku w oparciu o preferencje i przypadek użycia.
  • Smart Signage, który zapewnia doskonałe poczucie zanurzenia się dzięki ultracienkiemu profilowi i jednolitej konstrukcji ramki.
  • Oznakowanie zewnętrzne dostosowane do obiektów sportowych, rynków charakterystycznych i stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Ekrany z oferty Outdoor Signage zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić dobrą widoczność w każdych warunkach pogodowych.
  • Interaktywny wyświetlacz Samsung, tablica elektroniczna zoptymalizowana pod kątem rynku edukacyjnego, dzięki której narzędzia edukacyjne są w zasięgu ręki nauczycieli i uczniów.

Rozszerzenie linii produktów The Wall wyraźnie wskazuje na innowacje i wiodącą technologię firmy Samsung. Produkty takie jak The Wall All-in-One i The Wall for Virtual Production zostały wybrane przez klientów ze względu na ich wyjątkową wygodę i wyjątkowe przypadki użycia, natomiast The Wall został wybrany jako wyświetlacz wybierany przez luksusowe hotele, takie jak Atlantis The Royal w Dubaju i Hilton Plaża Waikiki na Hawajach. Wiodącą pozycję firmy Samsung w branży rozwiązań Digital Signage można przypisać zaangażowaniu firmy w innowacje w zakresie produktów i usług.

Na przykład wprowadzenie na rynek w styczniu pierwszego na świecie przezroczystego wyświetlacza Micro LED zostało uznane przez ekspertów branżowych za nową generację wyświetlaczy komercyjnych, zdobywając wyróżnienia, takie jak „Najbardziej oszałamiający wyświetlacz LED” i „Najlepszy przezroczysty wyświetlacz” od północnoamerykańskiego producenta AV serwis informacyjny, rAVe.

Niedawne wprowadzenie platformy Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) jeszcze bardziej potwierdza zaangażowanie firmy Samsung w innowacje w zakresie wyświetlaczy. Ta platforma działająca w chmurze łączy treści i zdalne operacje oznakowania na jednej, bezpiecznej platformie, oferując usługi i rozwiązania wykraczające poza sam sprzęt, zapewniając jednocześnie użytkownikom bezproblemową obsługę i zarządzanie.

Światowy rynek oznakowań displayowych jest przygotowany na szybki wzrost, przy oczekiwanym rocznym wzroście o 8%, co doprowadzi do przewidywanej wielkości rynku na poziomie 24,6 miliarda dolarów do 2027 roku, w porównaniu z 14 miliardów dolarów w 2020 roku.