Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung zaprezentował swój pierwszy sensor obrazu dla samochodów i podpisał umowę o współpracy z Teslą.

Firma Samsung zaprezentowała ISOCELL Auto 4AC, swoje pierwsze sensory obrazu dostosowane do użycia w samochodach. Nowy produkt jest przeznaczony do użytku jako kamera cofania lub (w bardziej zaawansowanych systemach) do napędzania systemu monitorowania otoczenia.

W czujnikach tego rodzaju nie chodzi o jakość obrazu czy rozdzielczość. Ważniejsze są wysoki zakres dynamiki (120 dB) i łagodzenie migotania diod LED. Nowe sensory Samsunga oparte są na technologii CornerPixel. Łączy ona dwie fotodiody na piksel – jedną 3,0 µm do pracy przy słabym oświetleniu i jedną 1,0 µm umieszczoną w narożniku sensora, która będzie używana do jasnych środowisk. Taka konfiguracja pozwala sensorowi szybko dostosować się do zmian w otaczającym oświetleniu, m.in. podczas wyjeżdżania z tunelu. Zapewnia również wysoki zakres dynamiki, z niewielkim rozmyciem wynikającym z ruchu – rzecz kluczowa w przypadku sensorów dla samochodów.

 

ISOCELL Auto 4AC to czujnik o wielkości 1/3,7” i rozdzielczości 1,3 MP (1280 x 960). Spełnia wymagania AEC-Q100 Grade 2, które obejmują pracę w bardzo szerokim zakresie temperatur od -40ºC do 125ºC (czyli od -40ºF do 257ºF).  Sensor  Samsung 4AC jest już w masowej produkcji. Należy pamiętać, że nie jest przeznaczony do zastosowań w autonomicznej jeździe ani do użytku w kabinie (np. do monitorowanie kierowcy), Samsung planuje wprowadzić więcej czujników, aby uwzględnić takie przypadki użycia.

Jak donosi Korea Economic Daily, Samsugn Electro-Mechanics podpisał umowę o wartości 436 milionów dolarów z „najlepszym amerykańskim producentem pojazdów elektrycznych”. Nietrudno zgadnąć, że chodzi o Teslę. Biorąc pod uwagę, że to pierwszy sensor Samsunga tego typu, zaskakiwać może współpraca już na starcie z tak istotnym producentem. Liderem na rynku sensorów dla sektora motoryzacyjnego jest, póki co, Sony. Mówi się nieoficjalnie, że nowe sensory Samsunga trafią do Tesla Cybertruck.

 

 

Comarch zanotował dwucyfrowe wzrosty w segmencie ERP, po raz pierwszy w historii osiągnając lepszy wynik sprzedaży systemów ERP niż firma SAP.