„Mindset of Motion” – Sandisk prezentuje nowy branding korporacyjny
Sandisk Corporation zaprezentowała dziś swój nowy branding korporacyjny i kierunek kreatywny, sygnalizując tym samym odważny, ponowny debiut firmy jako samodzielnego innowatora technologii flash i pamięci, planowany na początek 2025 roku.
Zdefiniowany przez motto „Mindset of Motion”, nowy, kreatywny kierunek Sandisk reprezentuje filozofię przyszłości, poprzez tworzenie ścieżek i możliwości dla ludzi, aby mogli oni podążać nimi bez ograniczeń. Ten sposób myślenia przybliża ludzi do ich ambicji oraz planów i tworzy krąg współpracy na rzecz postępu i przyszłego rozwoju. Znak Sandisk reprezentuje dziedzictwo mobilności i wszechstronności, które umożliwiają płynne i łatwe przechowywanie oraz wykorzystywanie danych. Innowacyjność firmy pozwala rosnąć aspiracjom i powiększać granice tego, co jest możliwe – pozwalając użytkownikom i firmom na korzystanie z danych w każdym miejscu.
„Umożliwienie ludziom doświadczenia i wykorzystania potencjału ich danych i pójścia naprzód w urzeczywistnianiu aspiracji jest najważniejszym elementem tego, co robimy i dlatego stworzyliśmy znak, który ucieleśnia ducha tego myślenia” – powiedział Joel Davis, wiceprezes ds. kreatywnych w firmie Sandisk. „Nasza wizualna filozofia marki jest inspirowana przyszłością i różnorodnymi sposobami wykorzystania danych przez naszych klientów. Zaczynając od pojedynczego piksela, nowy znak Sandisk wykorzystuje odważny język wizualny, będąc jednocześnie zakorzenionym w idei, że postęp nie jest punktem końcowym, ale sposobem bycia”.
Od piksela do platformy ambicji – nowy znak Sandisk został zaprojektowany tak, aby przedstawiać innowacyjność. Czyste linie i minimalistyczny design logo odzwierciedlają szybkość i wydajność technologii flash. Ikoniczna, otwarta litera D łączy się ze świeżą literą S, symbolizując współpracę i partnerstwo, kształtując przyszłość technologii. Dzięki pionowym i poziomym wariantom, znak ten nie poddaje się ograniczeniom.