Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Mindset of Motion” – Sandisk prezentuje nowy branding korporacyjny

Sandisk Corporation zaprezentowała dziś swój nowy branding korporacyjny i kierunek kreatywny, sygnalizując tym samym odważny, ponowny debiut firmy jako samodzielnego innowatora technologii flash i pamięci, planowany na początek 2025 roku. 

Zdefiniowany przez motto „Mindset of Motion”, nowy, kreatywny kierunek Sandisk reprezentuje filozofię przyszłości, poprzez tworzenie ścieżek i możliwości dla ludzi, aby mogli oni podążać nimi bez ograniczeń. Ten sposób myślenia przybliża ludzi do ich ambicji oraz planów i tworzy krąg współpracy na rzecz postępu i przyszłego rozwoju. Znak Sandisk reprezentuje dziedzictwo mobilności i wszechstronności, które umożliwiają płynne i łatwe przechowywanie oraz wykorzystywanie danych. Innowacyjność firmy pozwala rosnąć aspiracjom i powiększać granice tego, co jest możliwe – pozwalając użytkownikom i firmom na korzystanie z danych w każdym miejscu.

 

„Umożliwienie ludziom doświadczenia i wykorzystania potencjału ich danych i pójścia naprzód w urzeczywistnianiu aspiracji jest najważniejszym elementem tego, co robimy i dlatego stworzyliśmy znak, który ucieleśnia ducha tego myślenia” – powiedział Joel Davis, wiceprezes ds. kreatywnych w firmie Sandisk. „Nasza wizualna filozofia marki jest inspirowana przyszłością i różnorodnymi sposobami wykorzystania danych przez naszych klientów. Zaczynając od pojedynczego piksela, nowy znak Sandisk wykorzystuje odważny język wizualny, będąc jednocześnie zakorzenionym w idei, że postęp nie jest punktem końcowym, ale sposobem bycia”.

 

Od piksela do platformy ambicji – nowy znak Sandisk został zaprojektowany tak, aby przedstawiać innowacyjność. Czyste linie i minimalistyczny design logo odzwierciedlają szybkość i wydajność technologii flash. Ikoniczna, otwarta litera D łączy się ze świeżą literą S, symbolizując współpracę i partnerstwo, kształtując przyszłość technologii. Dzięki pionowym i poziomym wariantom, znak ten nie poddaje się ograniczeniom.