20 000 lojalnych klientów w tydzień? SPAR razem z SAP stworzył centralne rozwiązanie dla wszystkich sklepów franczyzowych, które pozwala w jednym miejscu analizować dane klientów.
„Umiejętność definiowania i podejmowanie właściwych działań w kluczowych momentach cyklu zakupowego decydują o utrzymaniu długoterminowych relacji marki z rosnącym gronem lojalnych klientów. Wiele firm ciągle niestety przegapia te momenty, co przyczynia się do pogłębiania różnicy pomiędzy oczekiwaniami i doświadczeniami konsumentów, nazywane często terminem „experience gap” – podkreśla Joanna Kosiorek, SAP Customer Experience Marketing Manager, CEE MU.
Uznany gracz szuka swojej szansy
20 000 lojalnych klientów w tydzień
https://itreseller.pl/itrnewwedlug-nowego-raportu-accenture-opublikowanego-w-styczniu-2021-r-podczas-swiatowego-forum-ekonomicznego-w-davos-wiodace-firmy-europejskie-spodziewaja-sie-poprawy-wynikow-finansowych-w-ciagu-naj/