Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

SAP uruchamia specjalny program wspierający klientów przechodzących do chmury

SAP wprowadza do swojego portfolio kompleksowy zestaw narzędzi, usług i udogodnień finansowych, który ma pomóc każdemu klientowi przenieść się do chmury i utrzymać tempo oraz poziom innowacji, jakie daje korzystanie z niej.

Nowy program migracji i modernizacji związany z RISE with SAP ma wspierać klientów w budowaniu strategii biznesowych zorientowanych na chmurę. Odpowiada on na dwa podstawowe wyzwania, z którymi mierzą się przedsiębiorstwa przenoszące się do środowiska chmurowego – zakres i koszt. Daje liderom pewność, że nawet najbardziej złożone systemy ERP można przenieść do chmury, pomagając m.in. w eliminacji silosów danych i złożoności procesów.

 

– Każda firma potrzebuje strategii biznesowej zorientowanej na chmurę. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, ważne jest, by klienci rozpoczynali migrację i modernizację i korzystali z potencjału innowacji w chmurze, w tym rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i zrównoważonym rozwoju – mówi Eric van Rossum, dyrektor ds. marketingu rozwiązań cloud ERP, SAP.

 

Program migracji i modernizacji RISE with SAP pomaga klientom otworzyć się na innowacje, korzystać z stałych aktualizacji i nowych możliwości. W przypadku klientów, którzy już działają w chmurze, SAP przejmuje ciężar zarządzania nią, budując niezawodność, wzmacniając bezpieczeństwo i zgodność oraz wykorzystując potencjał danych biznesowych. Bez względu na to, czy przedsiębiorstwa korzystają z SAP ERP Central Component (SAP ECC) czy SAP S/4HANA, wiedza oraz usługi zawarte w programie pozwalają przejść ścieżkę od przygotowania do uruchomienia rozwiązania. Program wprowadza również zestaw nowych usług i zachęt, aby pomóc klientom w przejściu na system RISE with SAP.

 

– Wprowadzając program, SAP jasno sygnalizuje, że jest świadomy złożoności wyzwań, z jakimi borykają się klienci przechodzący do chmury. Jednocześnie uwzględniane i doceniane są ich wcześniejsze inwestycje w istniejące systemy. Rozszerzając ofertę RISE with SAP o zachęty finansowe i wsparcie, SAP potwierdza swoje obietnice aktywnego wspierania klientów w ich podróży do chmury i ułatwiania tej migracji. Doceniamy tę inicjatywę, a kolejnym krokiem jest dalsze doskonalenie i rozszerzanie tej oferty we współpracy z SAP, aby uwzględniała złożone wymagania i wyzwania firm, które decydują się na proces transformacji chmurowej. W ten sposób chcemy zapewnić im perspektywę pełnego korzystania z możliwości RISE with SAP – wyjaśnia Christine Grimm z zarządu DSAG.

 

Możliwość zrównoważenia kosztów migracji i transformacji

Jednocześnie, SAP umożliwia klientom obniżenie kosztów migracji nawet o 50% i skrócenie czasu wdrożenia. Do końca 2024 r. przy przechodzeniu na rozwiązania RISE with SAP lub GROW with SAP, klienci SAP S/4HANA i SAP ECC będą mieli bowiem dostęp do środków, które mogą wykorzystać do zmniejszenia kosztów utrzymania, usług lub subskrypcji chmurowych. Ta oferta będzie obejmować SAP S/4HANA Cloud oraz rozszerzające jej możliwości rozwiązania biznesowe, służące do zarządzania łańcuchem dostaw, zasobami ludzkimi, wydatkami, CRM, narzędzia do transformacji biznesowej i platformę technologiczną dla biznesu.

 

Metodologia RISE with SAP zapewnia spójność i jakość

Wszystkie wdrożenia – zarówno przez SAP, jak i ekosystem partnerów – będą teraz odbywać się w oparciu o metodologię RISE with SAP. Dzięki temu możliwy będzie przewidywalny harmonogram projektu, jego transparentny przebieg, a także kontrola kluczowych kamieni milowych. Wsparcie usług i specjalistów SAP gwarantuje, że metodyka będzie stosowana od początku, aż do momentu startu systemu, przygotowując klientów w odpowiedni sposób na innowacje. SAP szkoli i waliduje partnerów w zakresie korzystania z metodologii RISE with SAP i będzie ściśle z nimi współpracować, aby zapewnić spójność i jakość.

 

Wprowadzenie usługi SAP S/4HANA Cloud Safekeeper

Dla klientów, którzy potrzebują więcej czasu na zakończenie pełnej migracji, wprowadzono usługę SAP S/4HANA Cloud Safekeeper. Jest przeznaczona dla klientów korzystających z RISE with SAP, którzy wchodzą w okres wsparcia dla starszych wersji SAP S/4HANA. Dzięki SAP S/4HANA Cloud Safekeeper klienci mogą przygotować swoje systemy do aktualizacji do najnowszej wersji SAP S/4HANA. Obejmuje ona usługi modernizacji i optymalizacji infrastruktury, zapewniając jednocześnie ciągłość działania bieżącego systemu klienta dzięki aktualizacjom i łatkom przez kolejne dwa lata.

 

IT RESELLER nr 355/2024 „Sukces HP jest mierzony sukcesem naszych partnerów” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Paweł Miszkiewicz, Dyrektor Kanału Partnerskiego HP Inc Polska