SAP zapewnia że będzie rozwijał SAP S/4HANA do 2040 roku, natomiast wsparcie dla SAP Business Suite 7 zapewni do 2027 roku.
Firma SAP zapewniła, że będzie rozwijać oraz zapewniać wsparcie dla SAP S/4HANA do końca 2040 roku. Natomiast do końca roku 2027 będzie utrzymane wsparcie dla wszystkich najważniejszych aplikacji z rodziny SAP Business Suite 7, z opcją przedłużenia okresu wsparcia dla tej grupy produktów do końca 2030 roku.
„Nasi klienci wiążą przyszłość swojego biznesu z wykorzystaniem rozwiązań SAP S/4HANA i oczekują od nas, że będziemy długookresowo wspierać tę platformę. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że firmy z wielu różnych sektorów opierają swoją transformację cyfrową na naszych rozwiązaniach. Odpowiadając na potrzeby naszych klientów, zapewnimy jeszcze większą elastyczność naszej platformy, mając na uwadze indywidualne potrzeby każdego biznesu jaki wspieramy.” – powiedział Christian Klein, Co-CEO firmy SAP.
„SAP S/4HANA to architektura i platforma przyszłości, z której można korzystać już dziś. W SAP chcemy współtworzyć sukcesy naszych klientów szanując ich wybór. Oferując nowe modele wsparcia budujemy zaufanie i podkreślamy naszą transparentność. Wzrost nakładów na SAP S/4HANA w 2019 roku potwierdza, że obraliśmy odpowiednią strategię.” – powiedział Thomas Saueressig, członek zarządu SAP SE odpowiedzialny za rozwój aplikacji SAP.
Duża dynamika i elastyczność
„Klienci decydujący się na transformację cyfrową z wykorzystaniem platformy SAP S/4HANA potrzebują partnera, który rozumie ich potrzeby biznesowe i procesy oraz jest w pełni zaangażowany w prowadzony projekt. Wsparcie dla SAP S/4HANA oferowane do 2040 roku powinno dać klientom pewność co do realizacji ich planów rozwojowych. Wiemy, że klienci oczekują tego, że procesy transformacji cyfrowej będą zaplanowane w sposób elastyczny oraz niezakłócający prowadzenia bieżących operacji biznesowych. Wydłużony okres wsparcia SAP Business Suite 7 to natomiast ważny sygnał dla rynku, że doceniamy indywidualne tempo rozwoju każdego biznesu i wiemy, że dostosowanie się do tempa każdej organizacji jest kluczowe dla sukcesu transformacji cyfrowej.” – powiedział Joshua Greenbaum, dyrektor Enterprise Applications Consulting w SAP SE.
Wybór i zabezpieczenie inwestycji
- Klienci potrzebujący wsparcia dla swoich aplikacji w dłuższych fazach konwersji na SAP S/4HANA mogą skorzystać ze sprawdzonej, rozszerzonej oferty serwisowej za opłatą w wysokości dwóch punktów procentowych dodanych od obowiązujących ofert wsparcia dla aplikacji SAP Business Suite 7. Oferta ta będzie dostępna przez trzy dodatkowe lata, począwszy od początku 2028 roku, a skończywszy na końcu 2030 roku.
- Klienci, którzy nie zdecydują się na rozszerzony poziom wsparcia technicznego do końca 2027 roku, ale zdecydują się na kontynuację korzystania z aplikacji SAP Business Suite 7, przejdą na dedykowany model obsługi serwisowej. Obejmuje to rozwiązywanie wcześniej zidentyfikowanych problemów za niezmienioną opłatą.
https://itreseller.pl/itrnewdeutsche-telekom-przechodzi-na-sap-s-4hana-operator-przeksztalca-swoje-systemy-it-aby-przyspieszyc-rozbudowe-swojej-sieci-oraz-poprawic-logistyke-i-planowanie/