Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

SAS aktualizuje program partnerski, aby napędzać wzrost i innowacje w zakresie AI

SAS, lider w dziedzinie analityki i sztucznej inteligencji, zwiększa rolę kanałów pośrednich w strategii firmy, aby napędzać wzrost i innowacje oraz wzmacniać pozycję rynkową klientów. Nowości w programie partnerskim SAS przyniosą korzyści zarówno klientom, jak i partnerom.

 

Wykorzystanie potencjału danych dzięki AI

SAS współpracuje z liderami branży nad rozwojem innowacyjnych technologii, w tym AI.

 

„Strategiczne partnerstwa zapewniają wartość dodaną dzięki połączeniu naszej wiedzy i doświadczenia w pracy z klientami” – powiedział Gavin Day, wiceprezes SAS. „Kompetencje i wiedza ekspercka partnerów w połączeniu z najwyższej klasy technologią SAS zapewniają wymierne korzyści naszym klientom i przyspieszają rozwój”.

 

Platforma SAS Viya jest dostępna w Snowflake Data Cloud dzięki technologii Snowpark Container Services. Integracja zapewnia użytkownikom zautomatyzowane, skalowalne i przenośne rozwiązania wspierające podejmowanie decyzji w oparciu o dane, analitykę i sztuczną inteligencję – zmniejsza koszty i poziom skomplikowania procesu analitycznego. Partnerstwo SAS i Snowflake pomaga użytkownikom zaoszczędzić czas, zmniejszyć ryzyko i zmaksymalizować ilość przetwarzanych danych bez konieczności przenoszenia ich między platformami.

SAS Health to nowa chmurowa oferta branżowa wykorzystująca technologię SingleStore – partnera SAS. Wspólna oferta obu firm umożliwia wykonywanie zaawansowanych analiz oraz zastosowanie metod AI i uczenia maszynowego bezpośrednio w bazie danych SingleStore. To bardzo przyspiesza realizację zadań obliczeniowych i całego cyklu analitycznego. Pozwala to uprościć zarządzanie danymi w sektorze ochrony zdrowia i ich integrację w celu usprawnienia procesów, szybszego podejmowania decyzji i zmniejszenia całkowitych kosztów operacyjnych.

Intel i SAS kontynuują współpracę, aby dostarczyć najbardziej zaawansowaną platformę AI wraz z nowymi procesorami Intel Xeon 4. generacji. Dzięki integracji analityki SAS z technologią Intela, klienci mogą korzystać z unikalnych funkcji rodziny procesorów Xeon w celu zwiększenia wydajności i obniżenia kosztów operacyjnych. Intel odgrywa również istotną rolę we wspieraniu kluczowych inicjatyw i wydarzeń dla klientów, w tym Hackathonu SAS oraz flagowych konferencji SAS Innovate i SAS Explore.

 

„Te interakcje z naszymi klientami dają nam cenny wgląd w to, jak możemy ich jeszcze lepiej wspierać zarówno dzisiaj, jak i w przyszłości” – powiedział Teck Joo Goh, starszy dyrektor, Global AI & Analytics Accounts w Intel. „Nasze kilkudziesięcioletnie partnerstwo z SAS jest dowodem na to, jak wspaniałe wyniki dla naszych klientów i naszych firm przynosi wspólna praca”.

 

Podczas konferencji SAS Explore nagrodę Distinguished Partner Award otrzymała firma Linktera, która jest wiodącym dostawcą rozwiązań SAS na Bliskim Wschodzie. Linktera specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań dla sektora finansowego i obszaru digital. Oprócz codziennej działalności biznesowej, firma angażuje się również w akcje społeczne. Po niszczycielskim trzęsieniu ziemi w Turcji na początku tego roku, Linktera dostrzegła pilną potrzebę koordynacji działań ratunkowych i włączyła się w proces pomocy poszkodowanym.

Partner SAS wykorzystał platformę SAS Viya do opracowania rozwiązania, które usprawniło procesy zarządzania akcją ratunkową, pomogło w efektywnej alokacji zasobów i szybkiej pomocy osobom dotkniętym tragedią. Rozwiązanie wykorzystywało narzędzia open source do selekcjonowania i łączenia danych z mediów społecznościowych i zdjęć satelitarnych w celu uzyskania dokładnego statusu dotkniętych obszarów, i przekazania informacji respondentom w czasie rzeczywistym.

Aby rozwinąć swoją działalność w kanałach pośrednich, SAS nawiązał współpracę z dwoma wiodącymi dystrybutorami technologii: firmą TD SYNNEX, w regionie obu Ameryk, Europy i Azji, oraz firmą Carahsoft Technology Corp. – dostawcy dla amerykańskiego sektora publicznego. Po raz pierwszy SAS będzie działał w oparciu o dwupoziomowy model dystrybucji. Zmiana ta zapewni dostawcom rozwiązań SAS większą skalę, dostęp do nowych rynków i dodatkowe aktywa.

 

„TD SYNNEX łączy rozwiązania technologiczne, które zapewniają wzrost i rozwój firm na całym świecie” – powiedział Clay Davis, wiceprezes, Global Data, AI and IoT Solutions w TD SYNNEX. „Posiadając rozwiązania SAS w naszym portfolio, pomagamy partnerom firmy rozwijać ich działalność i wykorzystywać nowe możliwości analityki i AI do poprawy jakości danych klientów”.

 

Brother Dealer Day 2023 – Doskonały czas do celebrowania świetnych wyników wspólnie z kanałem partnerskim!