Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

SAS wyróżniony tytułem Customer Choice w zakresie platform analitycznych i Business Intelligence w badaniu Gartner Peer Insights 2023

SAS, globalny lider w dziedzinie analityki i sztucznej inteligencji, został wyróżniony tytułem Customer Choice w badaniu 2023 Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’ for Analytics and Business Intelligence Platforms.

Gartner Peer Insights to bezpłatna platforma recenzji i ocen przeznaczona dla osób podejmujących decyzje w zakresie oprogramowania i usług dla przedsiębiorstw. „Voice of the Customer” jest główną częścią raportu „2023 Gartner Peer Insights”, który syntetyzuje wystawione na platformie recenzje w spostrzeżenia i rekomendacje dla decydentów IT. Raport koncentruje się na platformach analitycznych i business intelligence (ABI), które umożliwiają mniej zaawansowanym technicznie użytkownikom, w tym pracownikom biznesowym, samodzielne modelowanie, analizowanie, eksplorowanie, udostępnianie i zarządzanie danymi oraz współpracę i udostępnianie wyników, obsługiwanych przez IT i wspomaganych przez sztuczną inteligencję (AI).

W badaniu uwzględniono wyłącznie dostawców rozwiązań analitycznych z co najmniej 20 recenzjami uzyskanymi w analizowanym okresie. Aby ocena została uznana przez Gartner, firma rekomendująca dostawcę rozwiązań analitycznych musi osiągać przychody powyżej 50 mln USD rocznie. Tytuł „Voice of the Customer” otrzymały tylko 4 z 24 obecnych w zestawieniu platform (w tym SAS).

 

SAS został wyróżniony za osiągnięcie wyniku powyżej średniej w kategorii ogólnej, jak i ponadprzeciętne uznanie rynkowe w obszarach „User Interest” oraz „Adoption.”

Użytkownicy ocenili bardzo wysoko możliwości zaawansowanej platformy analitycznej SAS®, wystawiając ocenę 4,4 (w skali do 5) w każdej kategorii: funkcjonalności produktu, procesu sprzedaży, a także procesu wdrożenia i wsparcia posprzedażowego. Ponadto 90% użytkowników potwierdziło, że poleciłoby SAS jako dostawcę rozwiązań analitycznych (stan na 31 lipca 2023 r.)

Wysoka ocena SAS znajduje swoje odzwierciedlenie w opiniach klientów:

  • Szybka platforma z zaawansowanymi możliwościami analitycznymi: możliwości SAS EG (Enterprise Guide) sprawiają, że jest to niezastąpiona w dzisiejszych czasach platforma big data. Jej zdolność do szybkiego radzenia sobie z dużymi zbiorami danych transakcyjnych jest wyjątkowa. Wykorzystując wbudowane funkcje, wykonujemy zaawansowane obliczenia matematyczne, operacje na danych czy filtrowanie” – menedżer ds. inicjatyw strategicznych w branży finansowej.
  • Platforma, po którą warto sięgnąć, aby przetwarzać dane i uzyskiwać szybkie wyniki: platforma analityczna SAS Visual (Analytics) posiada graficzny interfejs z funkcją „przeciągnij i upuść”, która ułatwia użytkownikom spoza IT błyskawiczne tworzenie pulpitów nawigacyjnych, zapewniając wysokiej jakości analizę danych” – konsultant ds. zarządzania biznesem w branży usługowej.
  • Niesamowite narzędzie do statystyki: SAS to świetne narzędzie do analizy statystycznej – jest najlepsze w swojej klasie” – starszy analityk produktu w branży oprogramowania.
  • Potężne narzędzie do wizualizacji danych z minimalnymi ograniczeniami: zapewnia świetne doświadczenia, zwłaszcza dzięki funkcji „przeciągnij i upuść”, która ułatwia tworzenie i dostosowywanie wizualizacji, nawet dla osób bez zaawansowanej wiedzy w zakresie programowania” – analityk danych w sektorze edukacji.

 

„Tysiące organizacji na całym świecie korzysta ze sztucznej inteligencji i analityki SAS, aby usprawniać procesy biznesowe, poprawiać wyniki finansowe i jakość obsługi klientów” – powiedział Shadi Shahin, wiceprezes SAS ds. strategii produktowej. „Wierzymy, że opinie klientów zebrane w Gartner Peer Insights świadczą o zaufaniu do analityki SAS, wielokrotnie nagradzanego wsparcia, dogłębnej znajomości rynku i ciągłej innowacyjności.”

 

IT RESELLER nr 354/2023 „W dobie AI edukacja zyska jeszcze więcej” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Jordan Chrysafidis, General Manager, WW Education Device Sales, Microsoft