Schneider Electric ogłosiło drugą edycję konkursu Sustainability Impact Awards

Znany producent rozwiązań z zakresu zarządzania zasilaniem, francuska firma Schneider Electric, ogłosiła drugą edycję swojego środowiskowego konkursu. Zgłoszenia można nadsyłać do 8 grudnia.

Nagroda Sustainability Impact Award została powołana w celu uznania dla liderów zrównoważonego rozwoju wśród klientów i partnerów IT francuskiego producenta. W tym roku nagroda obejmie nowe kategorie związane z wpływem na otoczenie biznesowe tj. na klientów i na własną firmę. Kryteria selekcji zostały rozszerzone. Nowe kategorie, to „Wpływ na moich klientów” i „Wpływ na moją firmę”. Pierwsza nagradza partnerów, którzy prowadzą zrównoważone inicjatywy, aby pomóc swoim klientom osiągnąć cele w zakresie dekarbonizacji, natomiast druga nagradza klientów, którzy wykazują najlepsze postawy w zakresie zrównoważonego rozwoju poprzez dekarbonizację własnej działalności.

Nominacje do Sustainability Impact Awards 2023, można podawać na stronie konkursu do 8 grudnia. W tym roku firma ogłosiła  rozszerzyła kryteria wyboru kandydatów, aby uwzględnić także klientów i partnerów, doceniając w ten sposób zbiorowy wkład swojego szerokiego ekosystemu.

Globalni zwycięzcy zostaną ogłoszeni w kwietniu 2024 r. W poprzedniej edycji zgłoszono 241 nominacji, a sześciu globalnych zwycięzców zostało wyróżnionych za wysiłki w zakresie innowacji i dekarbonizacji. Nagrody te wpasowują się w trend wyznaczony m.in. inicjatywą Schneider Electric Partnering for Sustainability, której celem jest wzmacnianie pozycji szerokiego ekosystemu partnerów na rzecz bardziej zrównoważonej przyszłości.