Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Schneider Electric ogłosiło drugą edycję konkursu Sustainability Impact Awards

Znany producent rozwiązań z zakresu zarządzania zasilaniem, francuska firma Schneider Electric, ogłosiła drugą edycję swojego środowiskowego konkursu. Zgłoszenia można nadsyłać do 8 grudnia.

Nagroda Sustainability Impact Award została powołana w celu uznania dla liderów zrównoważonego rozwoju wśród klientów i partnerów IT francuskiego producenta. W tym roku nagroda obejmie nowe kategorie związane z wpływem na otoczenie biznesowe tj. na klientów i na własną firmę. Kryteria selekcji zostały rozszerzone. Nowe kategorie, to „Wpływ na moich klientów” i „Wpływ na moją firmę”. Pierwsza nagradza partnerów, którzy prowadzą zrównoważone inicjatywy, aby pomóc swoim klientom osiągnąć cele w zakresie dekarbonizacji, natomiast druga nagradza klientów, którzy wykazują najlepsze postawy w zakresie zrównoważonego rozwoju poprzez dekarbonizację własnej działalności.

Nominacje do Sustainability Impact Awards 2023, można podawać na stronie konkursu do 8 grudnia. W tym roku firma ogłosiła  rozszerzyła kryteria wyboru kandydatów, aby uwzględnić także klientów i partnerów, doceniając w ten sposób zbiorowy wkład swojego szerokiego ekosystemu.

Globalni zwycięzcy zostaną ogłoszeni w kwietniu 2024 r. W poprzedniej edycji zgłoszono 241 nominacji, a sześciu globalnych zwycięzców zostało wyróżnionych za wysiłki w zakresie innowacji i dekarbonizacji. Nagrody te wpasowują się w trend wyznaczony m.in. inicjatywą Schneider Electric Partnering for Sustainability, której celem jest wzmacnianie pozycji szerokiego ekosystemu partnerów na rzecz bardziej zrównoważonej przyszłości.