Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Seagate i Western Digital przewidują ponurą przyszłość dla sprzedaży nośników pamięci.

Firmy Western Digital i Seagate przyznały, że sprzedaż dysków twardych (HDD) i półprzewodnikowych (SSD) spadła w całym 2022 roku i że „sytuacja się pogarsza”.

Dyrektor generalny Western Digital David Goeckeler przedstawił swoje uwagi podczas niedawnej konferencji technologicznej Goldman Sachs, dodając, że ma niewielkie zaufanie do osiągnięcia przez firmę prognozowanych przychodów ze sprzedaży w wysokości około 3,6-3,8 mld USD w ostatnim kwartale roku.

Ze swojej strony Seagate również zrewidował swoje prognozy dotyczące przychodów w ostatnim kwartale, schodząc z 2,5 mld USD do 2,1 mld USD. Dyrektor generalny Dave Mosley, w swoim własnym wystąpieniu na konferencji, powiedział, że „wszyscy po prostu robią sobie małą pauzę” z inwestowaniem w pamięci masowe jakiegokolwiek typu, określając ten trend jako ” wielo-kwartalną korektę”.

Goeckeler zauważył, że nawet inwestycje w biznesową pamięć masową w chmurze od renomowanych dostawców spadają, więc obecny spadek sprzedaży nie może być w całości przypisany post-pandemicznemu trendowi firm inwestujących w pamięć masową w chmurze w celu ułatwienia pracy z domu.

Mosley twierdzi natomiast, że spadek sprzedaży wynika z braku zainteresowania i wsparcia zarówno na poziomie korporacyjnym, jak i konsumenckim, co według niego jest nietypowe dla tej pory roku. Goeckeler był bardziej pozytywnie nastawiony do przychodów brutto WD z rynku konsumenckiego, twierdząc, że jego marki SanDisk są „perełką biznesu konsumenckiego”.