Senetic wśród najlepszych partnerów Huawei – Polska firma uhonorowana najwyższym statusem Gold Distribution Partner Huawei

Senetic zyskuje coraz większe uznanie u światowych producentów urządzeń sieciowych. We wrześniu śląska firma otrzymała status Gold Distribution Partner Huawei. Poziom partnerstwa Gold Distribution Partner Huawei jest jednym z najwyższych jaki mogą uzyskać firmy współpracujące z chińskim producentem.

Partner, aby otrzymać ten prestiżowy status musi osiągnąć odpowiedni poziom przychodów ze sprzedaży, a także zapewnić wysoki poziom wsparcia przedsprzedażowego, technicznego i marketingowego.

 

– Senetic zatrudnia 40 certyfikowanych sprzedawców sprzętu Huawei w różnych częściach świata. Jesteśmy gotowi nie tylko dostarczać produkty najwyższej jakości, ale również zapewnić profesjonalne wsparcie naszym resellerom – mówi Łukasz Bojar, Vice President Sales & Marketing Sales w Senetic.

 

Senetic posiada w swoim portfolio sprzęt sieciowy Huawei – przełączniki Cloud Engine, punkty dostępowe Air Engine, a także kontrolery dostępu. Wymienione produkty zapewniają stabilne i bezpieczne połączenia sieciowe zarówno w MŚP jak i dużych przedsiębiorstwach.

 

 

Poziom partnerstwa Gold Distribution Partner Huawei otwiera nowe możliwości nie tylko przed firmą Senetic, ale również współpracującymi z nią resellerami, którzy zyskują dostęp do profesjonalnego sprzętu w atrakcyjnych cenach.

 

– Wiemy, jak ważna dla biznesu stała się dostępność sprzętu sieciowego. Współpracujący z nami resellerzy mają pewność, że urządzenia zamówione przez ich klientów dotrą na czas – dodaje Łukasz Bojar.

 

Senetic był uczestnikiem wrześniowej konferencji Huawei Connect 2023 w Szanghaju.  Łukasz Bojar podczas wydarzenia, przedstawił w swojej prelekcji plany związane z dystrybucją produktów Huawei w Polsce i na rynkach europejskich.

Senetic jest globalnym dostawcą rozwiązań IT dla firm oraz instytucji publicznych. Firma powstała w 2009 roku w Polsce i praktycznie od samego początku dążyła do światowej ekspansji. Obecnie posiada 35 spółek na całym świecie i prowadzi sprzedaż w 58 krajach.

 

Badanie Epsona pokazuje jak ważne są urządzenia drukujące w edukacji