Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

ServiceNow łączy siły z Nvidią, by wdrażać generatywną sztuczną inteligencję w przedsiębiorstwach

ServiceNow i Nvidia współpracują w ramach programu „AI Lighthouse”, mającego na celu rozwój i wprowadzenie rozwiązań generatywnego AI w przedsiębiorstwach. Ten zaawansowany program umożliwia partnerom bezpośrednie dostarczanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji na platformie ServiceNow. Współpracujący z programem pierwszy partner, Accenture, będzie kluczowym uczestnikiem w identyfikacji innowacyjnych przypadków użycia dużych modeli językowych AI, co wpłynie na dalszy rozwój produktu ServiceNow.

W rezultacie AI Lighthouse otwiera nowe perspektywy dla partnerów, pozwalając im dostarczać AI jako usługę dla klientów, włączając w to infrastrukturę i usługi związane z AI. Warto podkreślić, że rynek AI rozwija się bardzo dynamicznie, a wiele startupów AI skupia się na rozwijaniu oprogramowania AI, szukając wsparcia od partnerów w dostarczaniu infrastruktury i usług.

Program ten jest zgodny z wizją CEO ServiceNow, Billa McDermotta, o wielkich marzeniach i inspiracji do tworzenia przełomowych pomysłów, które przyniosą ogromne zwroty z inwestycji. Oczekuje się, że AI Lighthouse będzie odgrywał kluczową rolę w przyspieszeniu cyfrowej transformacji w przedsiębiorstwach, wspierając je w realizacji ich celów i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze sztucznej inteligencji.

Partnerzy, tak jak Advizex, cieszą się z zwiększonego zaangażowania ServiceNow i Nvidia w dostarczanie rozwiązań AI jako usługi. Dzięki temu będą mieli możliwość sprostania rosnącemu popytowi na AI i pomocy klientom w wykorzystaniu potencjału tej zaawansowanej technologii w swoich operacjach. Oczekuje się, że generatywne modele AI dostarczone w ramach programu AI Lighthouse zrewolucjonizują wiele dziedzin działalności, otwierając nowe możliwości i zwiększając konkurencyjność firm na rynku.

ServiceNow oraz Nvidia akcentują swoje zaangażowanie w bycie liderami na rynku AI i chcą współpracować z partnerami, takimi jak Accenture, aby wprowadzać odpowiedzialne, skuteczne i innowacyjne rozwiązania AI, które pomogą klientom w pełni wykorzystać potencjał tej zaawansowanej technologii. Wraz z planowanym wydaniem AI enterprise workflow platform o nazwie „ServiceNow Vancouver” w przyszłym miesiącu, oczekuje się, że AI Lighthouse będzie kolejnym kamieniem milowym w ewolucji sztucznej inteligencji w środowisku biznesowym.