ServiceNow łączy siły z Nvidią, by wdrażać generatywną sztuczną inteligencję w przedsiębiorstwach

ServiceNow i Nvidia współpracują w ramach programu „AI Lighthouse”, mającego na celu rozwój i wprowadzenie rozwiązań generatywnego AI w przedsiębiorstwach. Ten zaawansowany program umożliwia partnerom bezpośrednie dostarczanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji na platformie ServiceNow. Współpracujący z programem pierwszy partner, Accenture, będzie kluczowym uczestnikiem w identyfikacji innowacyjnych przypadków użycia dużych modeli językowych AI, co wpłynie na dalszy rozwój produktu ServiceNow.

W rezultacie AI Lighthouse otwiera nowe perspektywy dla partnerów, pozwalając im dostarczać AI jako usługę dla klientów, włączając w to infrastrukturę i usługi związane z AI. Warto podkreślić, że rynek AI rozwija się bardzo dynamicznie, a wiele startupów AI skupia się na rozwijaniu oprogramowania AI, szukając wsparcia od partnerów w dostarczaniu infrastruktury i usług.

Program ten jest zgodny z wizją CEO ServiceNow, Billa McDermotta, o wielkich marzeniach i inspiracji do tworzenia przełomowych pomysłów, które przyniosą ogromne zwroty z inwestycji. Oczekuje się, że AI Lighthouse będzie odgrywał kluczową rolę w przyspieszeniu cyfrowej transformacji w przedsiębiorstwach, wspierając je w realizacji ich celów i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze sztucznej inteligencji.

Partnerzy, tak jak Advizex, cieszą się z zwiększonego zaangażowania ServiceNow i Nvidia w dostarczanie rozwiązań AI jako usługi. Dzięki temu będą mieli możliwość sprostania rosnącemu popytowi na AI i pomocy klientom w wykorzystaniu potencjału tej zaawansowanej technologii w swoich operacjach. Oczekuje się, że generatywne modele AI dostarczone w ramach programu AI Lighthouse zrewolucjonizują wiele dziedzin działalności, otwierając nowe możliwości i zwiększając konkurencyjność firm na rynku.

ServiceNow oraz Nvidia akcentują swoje zaangażowanie w bycie liderami na rynku AI i chcą współpracować z partnerami, takimi jak Accenture, aby wprowadzać odpowiedzialne, skuteczne i innowacyjne rozwiązania AI, które pomogą klientom w pełni wykorzystać potencjał tej zaawansowanej technologii. Wraz z planowanym wydaniem AI enterprise workflow platform o nazwie „ServiceNow Vancouver” w przyszłym miesiącu, oczekuje się, że AI Lighthouse będzie kolejnym kamieniem milowym w ewolucji sztucznej inteligencji w środowisku biznesowym.