OPPO kompleksowo przygotowuje się do wejścia na polski rynek. Serwis OPPO w pełnej gotowości – Producent smartfonów stawia na najwyższą jakość obsługi klienta.
Marka OPPO kompleksowo przygotowuje się do wejścia na polski rynek. Poza szeroką dostępnością produktów, zadbano także o profesjonalną opiekę posprzedażową, którą zapewni serwis S.B.E. Polska. Serwis ruszy wraz ze sprzedażą smartfonów OPPO w Polsce. Nowe produkty marki OPPO są objęte 24-miesięczną gwarancją zarówno na telefony jak i wbudowane baterie. Dołączone w zestawie akcesoria posiadają natomiast 6-miesięczny okres gwarancyjny.
OPPO zadbało, by kontakt z serwisem był przede wszystkim łatwy i przyjemny – konsumenci będą mogli wybrać najwygodniejszy dla nich sposób zgłoszenia się po pomoc. Zarówno na stronie serwisu, jak i startującej niebawem polskiej stronie marki, pojawią się formularze, które przekierują zapytanie do zespołu techników. Dostępna będzie także opcja kontaktu telefonicznego oraz bezpłatny chat online z konsultantem.
W przypadku konieczności zwrotu, wymiany bądź naprawy urządzenia, także postawiono na wygodę. Cały proces przebiega w formacie door-to-door – oznacza to, że kurier przyjedzie w umówionym terminie pod wskazany adres, odbierze smartfon i przekaże go do serwisu. W takich przypadkach konsumenci będą mogli na bieżąco monitorować status naprawy na stronie serwisu. Oczywiście usługa jest bezpłatna dla wszystkich użytkowników smartfonów OPPO zakupionych w oficjalnej dystrybucji, bez względu na model.
OPPO jest czołowym producentem smartfonów, chętnie wybieranym przez miliony ludzi na całym świecie. Od ponad 10 lat firma skupia swoje działania na rozwijaniu przełomowych rozwiązań w dziedzinie fotografii mobilnej. OPPO zapoczątkowało także erę upiększania zdjęć „selfie”. Jako pierwsze zaprezentowało smartfony z przednimi kamerami 5 MP i 16 MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. W 2017 roku, według badań IDC, firma uplasowała się na czwartym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów na światowym rynku. Obecnie OPPO dostarcza doskonałe doświadczenia fotografii mobilnej do ponad 200 milionów użytkowników na całym świecie.