Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Serwis turystyczny Airbnb twierdzi, że Google promuje swoje strony podróżnicze w wynikach wyszukiwania.

Airbnb twierdzi, że wyszukiwarka Google uniemożliwiła firmie zajmującej się pośredniczeniem w krótkoterminowym wynajmie nieruchomości i udostępnianiem domów, korzystanie z ruchu internetowego. 

Airbnb umożliwia użytkownikom rezerwowanie krótkoterminowych wypożyczeń nieruchomości. To, w czasach kiedy podróżowanie było jeszcze możliwe, metoda z której sam chętnie korzystałem, będącą często ciekawą alternatywą wobec hoteli. Teraz AirBnb wchodzi na giełdę, a w związku z tym musi przedstawić wiele dokumentów, w tym te, które stanową tzw. „czynniki ryzyka”. I to właśnie w nich firma wskazuje, że jest poddawana nieuczciwej konkurencji przez Google.

Zgodnie z „Czynnikami ryzyka” w zgłoszeniu Airbnb S-1, firma stwierdziła, że ​​Google przedkłada własne produkty nad produkty firmy, co skutkuje mniejszą liczbą odwiedzających witrynę internetową. W zeszłym roku firma Alphabet dodała więcej funkcji wyszukiwania podobnych do witryn turystycznych, w tym wynajmu wakacyjnego.

„Uważamy, że wprowadzenie Google Travel i Google Vacation Rental Ads negatywnie wpłynęło na nasze wyniki SEO, które zmniejszają widoczność naszej platformy w bezpłatnych wynikach wyszukiwania terminów związanych z podróżami i umieszczania w Google” – stwierdza prospekt.

Airbnb wyjaśnia, że Google promuje własne serwisy w ramach wyszukiwania i, chociaż zajmują one dużo niższą pozycję rynkową niż Airbnb, znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania, bo należą do Google. O podobne praktyki na innych polach Google jest oskarżane przez firmy z różnych krajów i branż.

https://itreseller.pl/itrnewqualcomm-zapowiada-swoje-wydarzenie-technologiczne-snapdragon-875-zostanie-zaprezentowany-1-lub-2-grudnia-w-trakcie-snapdragon-tech-summit-2020/