Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Sharp Electronics wprowadza do swojej oferty usługę PC as a Service (komputer jako usługa), która łączy nowoczesne produkty wraz ze wsparciem serwisowym On-Site i jest rozliczana w formie miesięcznej opłaty.

Sharp Electronics wprowadza do swojej oferty usługę PC as a Service (komputer jako usługa), która łączy nowoczesne laptopy biznesowe dynabook, proaktywny monitoring 24/7, aktualizacje oprogramowania systemowego, antywirusowego, a także serwis i wsparcie gwarancyjne On-Site. Cała usługa rozliczana jest w formie miesięcznej opłaty.

 

Oferwana przez Sharp usługa PCaaS (PC as a Service), to bezpieczna i dopasowana do klienta forma leasingu laptopów biznesowych dynabook oparta o umowę na okres od 24 do 60 miesięcy. Usługa umożliwia każdej firmie, niezależnie od jej wielkości, zbudowanie własnego środowiska IT przy minimalnym poziomie inwestycji. W ramach oferty klient otrzymuje proaktywne monitorowanie pracy laptopów dynabook. Sharp za pomocą dedykowanego oprogramowania sprawdza wydajność komputerów, weryfikuje ich obciążenie, a także otrzymuje powiadomienia o wszystkich występujących błędach.

 

Kolejnym elementem składowym oferty PCaaS jest zabezpieczenie komputerów przed wirusami i innymi zagrożeniami poprzez zapewnienie oprogramowania antywirusowego nowej generacji, które jest stale monitorowane w celu zapewnienia pełnej ochrony. Oprócz tego firma dynabook jest producentem samodzielnie tworzącym własny system BIOS. Zapewnia to bezpieczeństwo w zakresie dostępu do laptopów.

 

Ponadto oferowane przez Sharp modele są również wyposażone w systemy bezpiecznego logowania wielopoziomowego przy użyciu haseł, linii papilarnych i opcjonalnie kart dostępu. Dodatkowo klient otrzymuje wsparcie serwisowe, a także aktualizacje oprogramowania systemowego lub programów czy aplikacji pozyskanych od firm trzecich. W ramach PCaaS Sharp opcjonalnie oferuje również usługę recyklingu, z której będzie można skorzystać po zakończeniu eksploatacji sprzętu.

 

„Wprowadzenie przez nas usługi PC as a Service pozwoli na rozwój firmom z każdego segmentu rynku. W ramach opłaty klienci otrzymują instalację bardzo szybkiego i skutecznego oprogramowania antywirusowego i wsparcie gwarancyjne OnSite w trybie NBD (Next Business Day). W skład oferty wchodzi również możliwość zatrzymania uszkodzonego dysku twardego, wymiana baterii, aktualizacja oprogramowania systemowego, antywirusowego oraz programów firm trzecich, proaktywne zarządzanie wydajnością komputera – to wszystko w oparciu o atrakcyjną opłatę miesięczną.” – powiedział Cezary Mąka, ITS Business Development Manager CEE, Sharp Electronics CEE

 

Sharp wprowadzając usługę PCaaS stawia kolejny krok w kierunku przedstawienia pełnej oferty na usługi IT na polskim rynku. Obecnie warszawski oddział wspierający usługi IT zajmuje się wsparciem w trybie 24/7 dla Wielkiej Brytanii i Skandynawii świadcząc prace konserwacyjne, proaktywne usługi informatyczne czy dając dostęp do rozwiązań chmurowych, a także najnowocześniejszych narzędzi wsparcia.

 

„Jest mi niezmiernie miło uczestniczyć w tym historycznym momencie dla firmy Sharp. W zeszłym roku wystartowaliśmy z budową centrum wsparcia usług zatrudniając najlepszych ekspertów IT oraz zapewniając doskonałe warunki do pracy. W listopadzie nasz polski oddział rozpoczął wsparcie 24/7 dla klientów w Wielkiej Brytanii i Skandynawii. Pierwsze sukcesy i zdobyte doświadczenia za granicą z pewnością pozwolą nam zaoferować wysokiej jakości usługi wsparcia IT na naszym polskim rynku. Wprowadzoną usługę PCaaS kierujemy zarówno do firm, które potrzebują dodatkowych rąk do pracy, jak i tych, które w swojej organizacji nie posiadają dedykowanego działu IT. ” – mówi Piotr Sucharski, Head of European ITS Shared Support Services

 

 

https://itreseller.pl/itrnewraport-ericsson-5g-przyspieszy-dematerializacje-przedsiebiorstw/