Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Siemens urzeka “nowym sposobem na życie” na targach IFA 2022

Michael Mehnert, dyrektor zarządzający Siemens Home Appliances, wykorzystał konferencję prasową firmy IFA w środę, aby zaprezentować oszałamiającą nową tożsamość marki Siemens i ekscytujące innowacje produktowe IFA do wypełnionej publiczności.

Najnowsze inteligentne urządzenia firmy zaspokajają to, co konsumenci cenią najbardziej w kuchni i w domu, według dwóch badań przeprowadzonych przez niemiecki Zukunftsinstitut. Siemens zlecił badania, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak pragnienia konsumentów zmieniły się podczas pandemii. Podczas prezentacji pan Mehnert powiedział, że ujawniło ono “nowy sposób życia”, który służy jako inspiracja dla najnowszych technologii marki.

“To, co jest typowe dla nowego sposobu życia z jednej strony, to znaczenie naszego domu”, powiedział na konferencji. “Dom jest ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej i jest to bezpośrednio związane z czasem, jaki spędziliśmy w nim w ciągu ostatnich dwóch lat. Nas jako markę to cieszy, ponieważ jeśli ludzie bardziej doceniają swój dom, są również skłonni inwestować więcej w wysokiej jakości, atrakcyjne i zrównoważone produkty.”

Dalsze spostrzeżenia ujawniają, że konsumenci oczekują, że postęp obejmie zdrowie i dobre samopoczucie w porównaniu z wcześniejszą ideą posiadania “więcej, szybciej”.

Wyniki badań doprowadziły do opracowania koncepcji nowego w pełni automatycznego ekspresu do kawy EQ900, w którym wszystko, od temperatury po ilość, można regulować ręcznie, aby umożliwić wyjątkowe doświadczenie użytkownika i przyjemność picia kawy. Zainspirowało to również inteligentne urządzenia kuchenne, które komunikują się ze sobą i mogą być sterowane za pomocą nowego Smart Kitchen Dock.

Pan Mehnert przedstawił pralkę iQ700 Duo jako “naszą tegoroczną atrakcję”, która pierze do 65% szybciej i suszy do 35% szybciej, dzięki funkcjom Mini Load i smartFinish. Tymczasem piekarnik iQ700 wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby uzyskać rezultaty zgodne z indywidualnymi upodobaniami.