Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Beyond.pl jako pierwsze Data Center w regionie CEE świadczy usługę technicznej obsługi infrastruktury (Smart Hands) z wykorzystaniem okularów mieszanej rzeczywistości Microsoft HoloLens 2.0

Beyond.pl jako pierwsze Data Center w regionie CEE i pierwsza firma w Polsce świadczy usługę technicznej obsługi infrastruktury (Smart Hands) z wykorzystaniem okularów mieszanej rzeczywistości Microsoft HoloLens 2.0. Dzięki tej technologii, klienci mają możliwość zdalnego zarządzania zasobami IT i podglądu swojego sprzętu w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca. Usługa Smart Hands przy wykorzystaniu HoloLens znacząco usprawnia czynności serwisowe i eliminuje barierę odległości od centrum danych.

 

Okulary HoloLens znajdują zastosowanie w wielu branżach. Korzystają z nich m.in. naukowcy, projektanci, inżynierowie, lekarze i szefowie linii produkcyjnych, a dzięki projektowi Beyond.pl teraz będą używać ich również specjaliści IT. Firma udostępnia klientom technologię Microsoft, dzięki której mogą zarządzać swoją infrastrukturą we współpracy z technikami Beyond.pl podczas wirtualnych sesji w centrum danych.

 

„Powierzenie swojej infrastruktury zewnętrznemu operatorowi bywa wymagające, w szczególności jeżeli obiekt data center jest oddalony od siedziby firmy. Technologia HoloLens pozwala nam złamać barierę dystansu, szczególnie że obsługujemy firmy z całej Europy. Od teraz klient ma dostęp do swojej infrastruktury z dowolnej lokalizacji na świecie – z biura, z domu czy z hotelu na wakacjach. Stajemy się obiektem dostępnym 24/7 w czasie rzeczywistym z pełną transparentnością naszego procesu utrzymania infrastruktury. Oprócz większej przejrzystości, okulary HoloLens zapewniają również optymalizację procesów zarządzania i serwisowania infrastruktury IT czy obsługi awarii z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej” – zwraca uwagę Wojciech Stramski, CEO Beyond.pl.

 

 

„Fundamentalnym celem wdrażania takich technologii jest dostarczenie jak najlepszego doświadczenia klientom, ale również usprawnienie i zautomatyzowanie procesów biznesowych, wyposażenie pracowników w narzędzia podnoszące produktywność oraz kształtowanie innowacyjnych modeli biznesowych w świecie cyfrowym. Kluczową wartością, która wynika ze stosowania modelu chmury, a co za tym idzie wdrażania technologii takich jak HoloLens, jest możliwość bezpiecznego adresowania tych wszystkich wyzwań jednocześnie. W sytuacji ograniczeń w kontaktach bezpośrednich, okulary mieszanej rzeczywistości HoloLens oferują klientom wyjątkowe doświadczenia w kontakcie z technikami Beyond.pl. Klient wirtualnie kieruje ich pracą, co pozwala wypełnić określone procedury IT, zebrać stosowną dokumentację i zwiększyć wydajność pracy. Z poziomu okularów można prowadzić rozmowę na komunikatorze, wykonać i przesłać zdjęcie, czy wymieniać się dokumentacją techniczną niezbędną do zaadresowania problemu” – przekonuje Paweł Jakubik, członek zarządu Microsoft.

 

Możliwości mieszanej rzeczywistości

Technologia mieszanej rzeczywistości HoloLens zdecydowanie przyśpiesza i ułatwia realizację skomplikowanych zdarzeń wymagających interakcji pomiędzy różnymi zespołami. W szczególności pomaga zaangażować firmy trzecie, takie jak dostawcy infrastruktury, czy podzespołów, którzy często są zlokalizowani w różnych szerokościach geograficznych.  Zgranie dostępności wszystkich osób w tym samym momencie jest trudne, zwłaszcza w czasie pandemii. Dzięki okularom HoloLens wszyscy posiadają pełen ogląd sytuacji i mogą w czasie rzeczywistym „podłączyć” się i wspólnie pracować. Pracownicy Beyond.pl stają się tym samym oczami i rękami wszystkich niezbędnych osób zaangażowanych w rozwiązanie zadania.

 

Dzięki technologii Microsoft, niezależnie od tego, czy klient chce sprawnie i szybko zweryfikować jakość przestrzeni, w której przechowywana jest jego infrastruktura lub rozwiązać problem natury technicznej, może to zrobić z dowolnego miejsca nie tracąc czasu na dojazd do serwerowni.

 

„Eliminując konieczność dojazdu do obiektów data center ograniczamy wydatki na delegacje specjalistów. Z drugiej strony stwarzamy możliwość optymalizacji pracy w ramach wewnętrznych zespołów IT. Z punktu widzenia naszych klientów rozsianych po całej Polsce i Europie to ogromne oszczędności czasu i pieniędzy. Ponadto, w obliczu pandemii i wprowadzanych restrykcji, możemy dostarczać usługi na niezmiennie wysokim poziomie i w bezpiecznych warunkach” – dodaje Wojciech Stramski.

 

Realne bezpieczeństwo w wirtualnych rozwiązaniach

HoloLens łączy technologię, obiekty cyfrowe i rzeczywisty obraz, tak aby płynnie współpracowały ze sobą. Urządzenie odwzorowuje fizyczne środowisko wokół użytkownika i nakłada dane cyfrowe na obiekty świata rzeczywistego. Inteligentne okulary HoloLens umożliwiają wykonywanie efektownych wizualizacji i przekazywanie wielowymiarowych informacji. Pozwala to na dokładniejsze zrozumienie otoczenia, nawet bez fizycznej obecności w danym miejscu i momencie. HoloLens wyposażone są w zestaw czujników, wyświetlacze i specjalną jednostkę do przetwarzania holograficznego.

 

„To kolejny innowacyjny projekt Beyond.pl, który podnosi standard kolokacji na rynku w Europie. Pracując nad nowym modelem usługi zależało nam na tym, aby wsparcie techniczne Smart Hands było w pełni bezpieczne, a jednocześnie miało bardzo praktyczny wymiar. Usługa została bardzo pozytywnie przyjęta przez klientów międzynarodowych, którzy powierzyli nam swój sprzęt. Dzięki HoloLens dostęp do najbezpieczniejszego obiektu data center w Europie, jedynego z potwierdzonym certyfikatem ANSI/TIA-942 Rated 4, staje się możliwy z dowolnej lokalizacji na świecie” – podsumowuje Wojciech Stramski.

 

Podczas wideokonferencji można „na żywo” korzystać z czatu, robić zdjęcia, przesyłać i edytować dowolne pliki, tekst, grafikę czy film. HoloLens oferuje również wysokiej jakości funkcje bezpieczeństwa. System zapewnia dostęp do bazy danych tylko przez aplikację, a komunikacja jest szyfrowana protokołem SSL. Dodatkowo zapewnia m.in. uwierzytelnianie aplikacji OAuth2 na podstawie tokenów JWT z regulowanym czasem sesji. Strumienie danych i multimediów są dodatkowo szyfrowane.

 

graphics

 

Już 17 marca podczas jednego z najważniejszych wydarzeń biznesowych tego roku – Microsoft Envision Forum – liderzy biznesu z całego świata będą rozmawiali o najnowszych trendach, transformacjach biznesowych i innowacjach.

 

Tegoroczne wydarzenie będzie przewodnikiem po świecie biznesu, w którym innowacje powstają w oparciu o zaufanie. To kluczowa wartość zarówno w kontekście relacji biznesowych, jak i kontaktów z pracownikami, a także w nawiązaniu do narzędzi i technologii gwarantujących bezpieczeństwo. Eksperci, partnerzy oraz klienci Microsoft opowiedzą, w jaki sposób cyfrowa transformacja pozwala stworzyć organizację opartą na zaufaniu. W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości to właśnie zaufanie stanowi fundament stabilnego i bezpiecznego rozwoju.

 

Życie w dobie pandemii sprawiło, że to właśnie etos technologiczny pomaga nam budować „nową rzeczywistość”, w której musimy się odnaleźć. Nasza organizacja musi być zatem tak dobra, jak zdolność rozumienia przeszłości i przewidywania przyszłości, co pragniemy i potrafimy robić razem — mówi Satya Nadella, CEO, Microsoft.

 

 

https://itreseller.pl/itrnewgoogle-zaplaci-francuskim-mediom-za-tresci-online-zrzeszenie-wydawcow-apig-i-alphabet-uzgodnily-ramy-zasad-wspolpracy-to-pierwsze-takie-porozumienie-w-europie/