Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Snowflake napędza innowacje związane z AI, dzięki rozwiązaniu AI Data Cloud dla branży turystycznej i hotelarskiej, które poprawia współpracę i doświadczenia klientów

Snowflake (NYSE: SNOW), dostawca technologii do zarządzania danymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji wprowadza na rynek rozwiązanie AI Data Cloud dla branży turystycznej i hotelarskiej. Integruje ono platformę danych Snowflake, funkcje AI oraz narzędzia charakterystyczne dla tej branży. Dzięki temu organizacje z sektora zyskają najlepsze w swojej klasie możliwości wnioskowania z wykorzystaniem danych. Snowflake zapewnia operatorom linii lotniczych, hoteli, linii wycieczkowych oraz dostawcom technologii dla turystyki możliwość wykorzystania danych i sztucznej inteligencji do poprawy działań rynkowych oraz dostarczania najwyższej klasy doświadczeń klientom w całej branży.

Branża turystyczna i hotelowa znajduje się aktualnie w procesie transformacji od odbudowy po okresie pandemii do stabilnego wzrostu. Firma Snowflake wspiera ten wzrost poprzez udostępnienie zintegrowanej platformy zarządzania danymi, która upraszcza rozwój narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. Pozwala jednocześnie zachować najwyższy poziom bezpieczeństwa, wygodę obsługi i dostępu do danych. Dzięki zaawansowanym możliwościom współpracy w obszarze danych i łatwemu dostosowaniu do dowolnej skali operacji rozwiązanie daje szansę pełnego wykorzystania potencjału danych.

AI Data Cloud dla branży turystycznej i hotelarskiej adresuje kluczowe trendy i typowe dla sektora zastosowania technologii, takie jak dynamiczne kształtowanie cen, kontrola zgodności z celami zrównoważonego rozwoju, produktywność rozwoju oprogramowania, zarządzanie reputacją oraz reklama efektywnościowa (performance advertising). Pomaga organizacjom z całej branży usprawniać działania, jak i odkrywać nową wartość biznesową.

Funkcjonalność AI Data Cloud pozwala firmom z branży turystycznej i hotelarskiej optymalizować operacje w takich obszarach, jak:

  • Hiperpersonalizowany marketing: spersonalizowane kampanie marketingowe realizowane zgodnie z zasadami ochrony prywatności przyspieszają pozyskiwanie klientów i obniżają koszty tego procesu,
  • Poprawa doświadczeń klientów: optymalizacja chatbotów i interaktywnych systemów odpowiedzi głosowej oraz komunikacja wyprzedzająca zmniejszają odpływ klientów,
  • Lojalność i współdzielone doświadczenia: nowoczesne zarządzanie danymi klientów, usprawnione zarządzanie punktami za podróż, zoptymalizowana koordynacja relacji z hotelami i partnerami oraz pełna personalizacja pomagają w utrzymaniu klientów i zwiększeniu ich zaangażowania,
  • Niezawodne i efektywne operacje: optymalizacja tras i sieci logistycznych, uproszczone zarządzanie nieregularnymi operacjami, bardziej efektywna rotacja załóg oraz poprawa ich koordynacji,
  • Maksymalizacja zarządzania przychodami: wydajność procesów konserwacji, napraw i remontów, dopracowane prognozowanie scenariuszy, zoptymalizowane dynamiczne ceny i skupienie się na dodatkowych strumieniach przychodów w celu zwiększenia rentowności.

Zasoby danych gromadzonych przez organizacje turystyczne i hotele mogą być również wzbogacone dzięki obszernemu ekosystemowi partnerów Snowflake korzystających z platformy Snowflake Marketplace. Umożliwia ona firmom łatwą analizę zewnętrznych źródeł danych, takich jak wzorce pogodowe, wskaźniki ekonomiczne i wydarzenia globalne oraz ich integrację z własnymi zasobami. Pozwala to na podejmowanie kompleksowych i lepiej uzasadnionych decyzji w branżach, gdzie czynniki zewnętrzne mają znaczący wpływ na operacje i zachowania klientów.

 

„Branża turystyczna i hotelarska znajduje się w przełomowym momencie, w którym AI i wnioskowanie na podstawie danych stają się kluczowe dla sukcesu” – powiedziała Whitnee Hawthorne, szefowa sektora turystycznego w Snowflake. „Nasza platforma AI Data Cloud dla branży turystycznej i hotelarskiej dostarcza narzędzia pozwalające nadążyć za rosnącymi oczekiwaniami klientów oraz napędzać innowacje w tym dynamicznym i konkurencyjnym sektorze”.

 

Z możliwości platformy Snowflake AI Data Cloud korzystają aktualnie największe firm z branży turystycznej i hotelarskiej. „Tworząc zintegrowaną bazę danych na platformie Snowflake poprawiamy naszą zdolność do podejmowania decyzji opartych na danych i automatyzacji niektórych aspektów naszej działalności” – powiedział Raymond Boyle, wiceprezes odpowiedzialny za analitykę danych w Hyatt. „Od preferencji gości po zarządzanie decyzjami operacyjnymi – Snowflake umożliwia nam większą dbałość o gości i dalsze doskonalenie ich doświadczeń. Snowflake stanowi podstawę dla działań redefiniujących pojęcie gościnności w erze cyfrowej”.

 

„Snowflake jest kluczową częścią strategii danych Tripadvisor” – powiedział Rahul Todkar, szef obszaru Data & AI w Tripadvisor. „Unifikuje nasze systemy analityczne, marketingowe i dane na temat klientów, zapewniając fundament danych dla naszych inicjatyw AI. Co więcej, Snowflake zrewolucjonizował naszą współpracę z innymi markami w ekosystemie, umożliwiając bezpieczne udostępnianie danych, co przynosi korzyści zarówno naszej firmie, jak i branży turystycznej w ogóle. To kompleksowe podejście nie tylko uprościło nasze operacje, ale także otworzyło nowe drogi wzrostu i partnerstw”.