SOLIX wspiera digitalizację Pasibusa
Marka Pasibus rozpoczęła proces kompleksowej digitalizacji kontaktu z klientem. Za analizę rozwiązań, ich dobór, montaż, wdrożenie systemu do zdalnego zarządzania treścią oraz obsługę serwisową odpowiada firma SOLIX.
Pasibus to dynamicznie rozwijająca się marka na restauracyjnej mapie Polski. Sieć obecna w 15 miastach zdecydowała się na kompleksową digitalizację kontaktu z klientem. Działania rozpoczęły się od zaprojektowania dedykowanych kiosków do self-orderingu na przestrzeni 2021/2022 roku. Teraz firma SOLIX dostarcza menu-boardy, KDS (Kitchen Display System), a także trwają testy monitorów witrynowych.
– Rozpatrywaliśmy wiele firm, a proces był złożony i niełatwy. To co nas ujęło w podejściu SOLIX to słuchanie i zrozumienie potrzeb klienta, otwartość i współpraca na każdym etapie projektowania wdrożenia. SOLIX wciąż wyróżnia się godnym naśladowania wsparciem projektowym i posprzedażowym – mówi Marcin Pakuła, Dyrektor IT sieci restauracji Pasibus.
Od kiosków do kompleksowego wdrożenia
Współpraca z Pasibusem rozpoczęła się od zaprojektowania i wdrożenia kiosków do self-orderingu, które wyróżnią sieć na rynku, a dodatkowo wpisują się w design istniejących i planowanych restauracji. Po wykonaniu prototypów w wersji stojącej jednostronnej, stojącej dwustronnej, wiszącej naściennej oraz nablatowej i ich akceptacji, „od ręki” wdrożono urządzenia w 29 restauracjach. Razem z systemem do zdalnego zarządzania treścią.
W ślad za wdrożonymi infokioskami SOLIX zaprojektował pozostałą część wdrożenia Digital Signage. Składają się na nią: menu-boardy, monitory i komputery do wyświetlania statusu zamówień klientów oraz monitory i komputery z dedykowanymi obudowami KDS (Kitchen Display System). Rozpoczęto także testy monitorów witrynowych w poszczególnych placówkach. Menu-boardy, zbudowane z cienkich monitorów bezszwowych (takich, jakie wykorzystuje się przy ścianach wideo) wdrożono już w pierwszych 5-ciu restauracjach.
– Branża restauracyjna coraz częściej stawia na digitalizację kontaktu z klientem. Wszystko po to, by jeszcze bardziej usprawnić cały proces obsługi zamówień – będący niezwykle ważnym czynnikiem, który decyduje o konkurencyjności miejsca – mówi Kamil Celary, Dyrektor Sprzedaży z firmy SOLIX. Cieszymy się, że Pasibus zaufał nam i wspólnie możemy pracować nad digitalizacją placówek restauracyjnych całej sieci. Liczę, że urządzenia, które projektowane są specjalnie w odpowiedzi na wymagania klientów Pasibusa, zgodnie z duchem nowoczesnego designu, który wpisuje się atmosferę miejsc, spotkają się z ich zadowoleniem.
Jedną ze specjalizacji firmy SOLIX są wdrożenia Digital Signage, projektowane na potrzeby restauracji.