Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Sony i Deutsche Telekom łączą siły w tworzeniu nowej generacji usług do produkcji multimediów i programów telewizyjnych

Sony Corporation i Deutsche Telekom wspólnie realizują program działań, który z pewnością ożywi wyobraźnię firm z sektora telewizji, mediów, serwisów informacyjnych i obsługi wydarzeń na żywo. W tym celu obie firmy wykorzystują doświadczenie Sony w dziedzinie kamer, kodowania, IoT i orkiestracji multimediów oraz najnowsze osiągnięcia Deutsche Telekom związane z zaawansowaną łącznością sieciową 5G.

Upowszechnianie się sieci 5G przynosi korzyści w postaci szybszej łączności, mniejszych opóźnień w sieci a zarazem perspektywę nowych sposobów pracy dzięki plastrowaniu sieci (ang. network slicing). Obie firmy prowadzą próby testowych zastosowań technologii dynamicznego plastrowania sieci firmy Deutsche Telekom w najnowszych systemach organizacji pracy i produkcji na rynku profesjonalnych mediów. Celem tych działań jest rozwiązanie problemów z łącznością, które pojawiają się w obecnych ekosystemach produkcji Networked Live, zwłaszcza podczas wydarzeń, na których wymagana jest wysoka jakość i spójność materiałów wideo dostarczanych przez operatorów kamer w terenie, zewnętrznych realizatorów transmisji i rozproszone zespoły twórcze.

Wiodąca pozycja firmy Deutsche Telekom w dziedzinie technologii, duży zasięg geograficzny i zaawansowany poziom rozwoju plastrowania 5G stworzyły obu organizacjom okazję do ponownej współpracy. Dynamiczne plastrowanie umożliwia przydział zasobów sieci 5G odpowiednio do wymaganej liczby podłączonych urządzeń 5G. Ma to ogromne znaczenie w sytuacji, gdy trzeba priorytetowo traktować sygnał pochodzący z kilkunastu profesjonalnych kamer. Daje to możliwość, w połączeniu z innymi urządzeniami firmy Sony, jak kamery, rozwiązania z zakresu internetu rzeczy oraz narzędzia do orkiestracji, podmiotom z rynku mediów, w tym producentom wiadomości, możliwość zagwarantowania sobie wyłącznego dostępu do zasobów sieci 5G w celu wykorzystania go na własne potrzeby podczas zaplanowanych wydarzeń. Nowy kodek HEVC Sony charakteryzuje się bardzo małymi opóźnieniami i pozwala przesyłać w „plastrze” obrazy w jakości HD lub Ultra HD z kamer z bardzo silną kompresją, ale w bardzo wysokiej jakości i z bardzo małymi opóźnieniami.

 

– Deutsche Telekom jest liderem w dziedzinie zaawansowanych innowacji 5G wprowadzających nowe usługi B2B w produkcji multimediów i programów telewizyjnych – mówi Changsoon Choi, Vice President, Network Service Differentiation and Convergence, Deutsche Telekom. – Po udanych pierwszych testach z niecierpliwością czekamy na rozszerzenie współpracy z firmą Sony w celu wykorzystania najnowocześniejszych funkcji, takich jak plastrowanie sieci 5G, w innowacyjnych rozwiązaniach, które jeszcze bardziej przyspieszą i uproszczą produkcję telewizyjną, otwierając nową erę w produkcji medialnej.

 

— Nasza strategia Networked Live umożliwia optymalne i bezproblemowe łączenie, wykorzystywanie i udostępnianie zasobów (miejsc, osób i systemów przetwarzania) w produkcjach, niezależnie od lokalizacji — komentuje Norbert Paquet, Head of Live Production, Sony Europe — i dlatego łączność 5G odgrywa w niej kluczową rolę. W środowiskach produkcji na żywo, niezależnie od tego, czy chodzi o wiadomości, czy obsługę wydarzeń, producenci zawsze poszukują równowagi między potrzebą szybkości a potrzebą niezawodności. Wstępne testy przeprowadzone wspólnie z firmą Deutsche Telekom latem tego roku pokazały, jak wiele możliwości otwiera łączność 5G oparta na sieci publicznej z dedykowanym dostępem i wydajnym kodekiem.

 

W pierwszej fazie współpraca skupia się na opracowaniu technologii, która pozwalałaby urządzeniom mobilnym 5G łączyć się z platformą dynamicznego plastrowania.