Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Sony odnotowuje 73% wzrost zysku w II kwartale i utrzymuje prognozy

Sony poinformowało w piątek o 73% wzroście zysku operacyjnego grupy w kwartale lipiec-wrzesień, co jest wspierane przez silną sprzedaż w segmencie gier i sieci.

Sony to japoński producent elektroniki użytkowej i zarazem jeden z największych światowych producentów w tej branży. Przedsiębiorstwo dzięki przejęciom jest także właścicielem m.in. studia filmowego Columbia Pictures oraz Sony Music – jednego z największych wydawców muzycznych. 1 kwietnia 2006 firma przejęła dział lustrzanek cyfrowych koncernu Konica Minolta, poszerzając tym samym swoją ofertę o nowy obszar, jakim jest segment cyfrowych aparatów fotograficznych opartych na lustrzankach jednoobiektywowych z bagnetem Minolta AF, nadając przy tym nazwę nowej marki – Sony Alpha.

Sony utrzymało prognozę zysku na poziomie 1,31 biliona jenów (8,51 miliarda dolarów) na bieżący rok do marca, w dużej mierze zgodną z szacunkami 1,34 biliona jenów 24 analityków ankietowanych przez LSEG.

Zysk operacyjny za kwartał lipiec-wrzesień wzrósł do 455,1 miliarda jenów z 263 miliardów jenów rok wcześniej. Zysk w segmencie gier i usług sieciowych wzrósł prawie trzykrotnie do 138,8 miliarda jenów, poinformowała firma, która 7 listopada wydała ulepszoną wersję swojej flagowej konsoli oferującej lepszą grafikę.