Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Sony utrzymuje, że posiada technologię dla robotów humanoidalnych

Roboty humanoidalne są opracowywane od dziesięcioleci przez firmy Honda Motor Co i Hyundai Motor Co, a we wrześniu dyrektor generalny Tesli Elon Musk zaprezentował prototyp humanoidalnego robota Optimus. Firma Muska planuje wdrożyć tysiące robotów w swoich fabrykach, ostatecznie rozszerzając produkcję na miliony na całym świecie.

Jak donosi Reuters, japoński Sony Group podał we wtorek, że dysponuje technologią umożliwiającą szybkie tworzenie humanoidalnych robotów, gdy tylko określi, w jaki sposób można je efektywnie wykorzystać.

Firma Sony wypuściła na rynek psa-robota o imieniu Aibo ponad dwie dekady temu. Sprzedano około 150 000 sztuk od 1999 do 2006 roku, a następnie zaprezentowała jego zaawansowaną wersję w 2018 roku, sprzedając około 20 000 sztuk w ciągu pierwszych sześciu miesięcy.

Hiroaki Kitano, dyrektor techniczny Sony, powiedział, że jego firma uzbrojona w wiedzę specjalistyczną w zakresie technologii audiowizualnych i bogatą zawartość rozrywkową, w tym muzykę i gry wideo, jest dobrze przygotowane do odegrania głównej roli w metaverse, czyli wciągających wirtualnych światach.

Metaverse to niejasny termin obejmujący ideę, że konsumenci będą spędzać więcej czasu w symulowanych środowiskach online. Podczas gdy koncepcja ewoluuje, stała się modnym hasłem w briefingach i siłą napędową przydziału środków w branży. „Jeśli chodzi o metaverse, to nie jest tak, że ludzie pojawiają się tylko dlatego, że utworzyłeś miejsce… Treść jest tym, co tworzy lub psuje metaverse” – powiedział.

Wcześniej we wtorek Kitano powiedział na konferencji prasowej, że Sony wzmocni swoje działania badawczo-rozwojowe i zdefiniuje wykrywanie, sztuczną inteligencję (AI) i cyfrowe przestrzenie wirtualne jako kluczowe domeny techniczne napędzające ekspansję biznesową Sony. „Czujniki, sztuczna inteligencja i wirtualne przestrzenie, które się ze sobą łączą, są podstawą naszej technologii i będą naszą wielką siłą” – powiedział dziennikarzom Kitano. Przetworniki obrazu Sony są szeroko stosowane w smartfonach i stają się kluczowymi komponentami samochodowymi, ponieważ producenci samochodów dążą do zmniejszenia liczby wypadków drogowych i przejścia na jazdę autonomiczną.

 

6 przyczyn sukcesu OPPO na polskim rynku.