Sony wydało nową wersję narzędzia do zarządzania miejscem pracy TEOS. Użytkownicy zyskają inteligentną automatyzację i integrację czujników IoT.

Firma Sony poinformowała o dostępności nowej wersji rozwiązania TEOS, tworzonego dla japońskiego giganta przez Blue and Red B.V. Licencja jest dostępna zarówno dla zupełnie nowych użytkowników, jak i tych, którzy używają wcześniejszych wersji. Ulepszony pakiet narzędzi programowych daje pełną kontrolę nad połączonymi urządzeniami w środowiskach biurowych i edukacyjnych — nieosiągalną w rozwiązaniach innych dostawców.

TEOS 2.2, zapowiedziany na lutowych targach ISE 2020, umożliwia wykorzystanie nowych osiągnięć w technologii czujników IoT. Ułatwia integrację i pomaga zwiększać efektywność miejsca pracy i produktywność pracowników.

Nowo udostępniony TEOS 2.2 ma 20 nowych cech i funkcji. Należą do nich dostosowywane narzędzia do inteligentnej automatyzacji, nowy interfejs Meeting Display czy intuicyjna integracja z systemem Outlook. Aby pomóc klientom w przygotowaniu bezpiecznego powrotu do biur, firma Sony opracowała ostatnio różne szablony signage dotyczące koronawirusa. Znalazły się one w najnowszej wersji wraz z zakresami przepływów pracy. Dodane funkcje pozwolą na zapewnienie elastycznego przebiegu pracy oraz zachowanie społecznego dystansu poprzez np. zarządzanie biurem.

Współpracowaliśmy przy wdrożeniach TEOS z ponad 220 podmiotami z całego świata, możemy więc jak nikt inny spożytkować potencjał tej technologii — wyjaśnia Thomas Issa, menedżer w dziale Corporate & Education Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — TEOS 2.2 będzie miał zasadnicze znaczenie dla przedsiębiorstw, które pragną usprawnić swoje biura i tworzyć inteligentne, zautomatyzowane i zoptymalizowane miejsca pracy, dostosowane do własnych potrzeb i wymagań przyszłości.

— Oczekiwaliśmy jednej platformy pozwalającej zarządzać wszystkimi materiałami, a rozwiązanie TEOS firmy Sony idealnie spełniało ten wymóg — mówi Laurent Delattre, dyrektor ds. marketingu i wydarzeń w firmie Capgemini. — Teraz na aktualizowaniu treści oszczędzamy średnio 45 minut dziennie, dzięki czemu mamy więcej czasu na zadania, które tworzą dodatkową wartość dla naszych klientów.

Rozwiązania TEOS optymalizują podłączone urządzenia w miejscach pracy i nauki. Pozwalają zaoszczędzić czas, pieniądze i energię, a przy tym są skalowalne i elastyczne w dopasowywaniu do nowych potrzeb. Wprowadzony w 2017 roku system Sony TEOS odegrał już fundamentalną rolę w procesach cyfrowej transformacji ponad 220 podmiotów z 28 krajów, między innymi firm Coca-Cola, Siemens i Capgemini. Dzięki nowym czujnikom, tabletom profesjonalnym, projektorom biurowym i monitorom profesjonalnym BRAVIA firma Sony oferuje najszerszy, kompleksowy wachlarz rozwiązań do zarządzania miejscami pracy w biurach i oświacie.

https://itreseller.pl/itrnewamazon-twierdzi-ze-ceo-firmy-a-przy-tym-najbogatszy-czlowiek-swiata-jeff-bezos-jest-sklonny-zeznawac-przed-kongresem-usa-w-sprawie-naruszenia-prawa-antymonopolowego/