Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Spółka Nelro Data SA wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu i uruchamia pogwarancyjny serwis urządzeń sieciowych.

Każde urządzenie elektroniczne, nawet renomowanego producenta, ma określoną żywotność. Wielu użytkowników spotyka się z sytuacją, gdy sprzęt odmówi posłuszeństwa po okresie gwarancji utrudniając albo uniemożliwiając pracę całego systemu lub paraliżując działanie firmy. Spółka Nelro Data SA wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu na pogwarancyjną naprawę sprzętu sieciowego otwierając profesjonalny serwis w swojej filii w Białej Podlaskiej.

 

 

– W naszym kraju działa ograniczona liczba punktów serwisowych specjalizujących się w naprawach pogwarancyjnych. Placówka w Białej Podlaskiej została wyposażona w najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny, dzięki czemu serwisanci są w stanie wykonać naprawę na każdym poziomie zaawansowania technicznego. Standardem przy pojedynczych urządzeniach jest 24-godzinny okres wyceny naprawy, liczony od daty dostarczenia uszkodzonego urządzenia. Procedurę naprawczą poprzedza bezpłatna wycena, z którą pracownik serwisu zwraca się do klienta. Co ważne w naszym serwisie koszt naprawy nigdy nie powinien przekroczyć wartości rynkowej urządzenia – podkreśla Grzegorz Bandzarewicz, Dyrektor oddziału Nelro Data w Białej Podlaskiej.

 

 

Nowo otwarty serwis specjalizuje się w naprawach urządzeń sieciowych m.in. marki Mikrotik, Ubiquiti Networks, Tp-Link oraz innych urządzeń elektronicznych, jak laptopy czy UPSy wielu różnych producentów, w zakresie uszkodzeń powstałych na skutek przepięć, zalania, a także w przypadkach, gdy urządzenie po prostu przestaje działać. Placówka serwisowa oferuje naprawę lub całkowitą wymianę elektroniki w sekcjach zasilania, LAN oraz modułów radiowych WLAN. Realizowane są także naprawy innego typu urządzeń, jak na przykład zasilaczy buforowych oraz wymiana modułów bateryjnych. Procedura naprawcza wdrażana jest przy pomocy atestowanych komponentów, a w trosce o środowisko naturalne wszystkie odpady są utylizowane. Pracownicy serwisu Biała Podlaska są poddawani cyklicznym szkoleniom wewnętrznym i zewnętrznym, aby stale podnosić wiedzę i kompetencje, a przede wszystkim mieć styczność z najnowszymi technologiami w zakresie diagnostyki.

 

W celu zapoznania się z regulaminem serwisu oraz dokonania wstępnej wyceny zapraszamy na stronę http://nelrodata.eu/pl/serwis/serwis-biala-podlaska