Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Spotify może pochwalić się większymi przychodami, w przeciwieństwie do oczekiwanego wzrostu liczby użytkowników

Spotify podał dziś kwartalne wyniki finansowe. Te nieznacznie odbiegały od przewidywań analityków, ale firma nie osiągnęła swojego celu dotyczącego liczby użytkowników.

Przychody szwedzkiej firmy wzrosły do 3,81 mld euro (4,14 mld USD) w drugim kwartale 2024 r., czyli minimalnie poniżej szacunków analityków wynoszących 3,82 mld euro.

Zysk wzrósł stabilnie do 1,11 mld euro, nieco powyżej oczekiwań analityków na poziomie 1,07 mld euro.

Spotify już w kwietniu zapowiadał, że zamierza osiągnąć 631 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie (MAU). Firmie jednak nie udało się osiągnąć tego wyniku, posiadając 626 mln MAU w tym kwartale.

Warto dodać, że gigant streamingu ambitnie celuje w 1 mld użytkowników do 2030 roku. Choć duże zwolnienia w firmie i, jak samo Spotify nazwało, „ciągła rekalibracja” działań marketingowych mogą nie wpłynąć tak optymistycznie na zakładane osiągi.