Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Sprawa Elon Musk vs Twitter trwa nadal. Szef Tesli wzywa CEO Twittera do publicznej debaty o botach.

Elon Musk w minioną sobotę wezwał dyrektora generalnego Twittera, Paraga Agrawala, na publiczną debatę na temat odsetka botów wśród kont na platformie mediów społecznościowych.

Temat botów był kluczowym czynnikiem, który zablokował zakup platformy przez kontrowersyjnego miliardera. Musk i jego sztab doradców zarzucają Twitterowi manipulację polegającą na niedoszacowaniu udziału botów, a co za tym idzie, sztuczne zawyżenie liczby prawdziwych użytkowników.

„Pozwól mu udowodnić opinii publicznej, że Twitter ma <5% codziennych fałszywych lub spamujących użytkowników!” – powiedział Musk w tweecie.

Musk rozpoczął także ankietę, w której pytano użytkowników, czy uważają, że mniej niż 5% codziennych użytkowników Twittera to konta fałszywe/spamowe. Wynik zapewne będzie po myśli miliardera, bowiem pytanie zadane jest w sposób odwołujący się do krytyki.

Twitter w czwartek odrzucił twierdzenie Muska, że ten został oszukany na etapie podpisania umowy zakupu firmy o wartości 44 miliardów dolarów. Musk złożył pozew sądowy przeciwko Twitterowi 29 lipca, eskalując swoją walkę z firmą o odstąpienie od umowy kupna.

Bez wątpienia metodoologia badania przyjęta przez Twittera jest dość kontrowersyjna. Firma sprawdziła bowiem udział fake kont w platformie opierając się na badaniu na grupie jedynie… 100 kont. Dla firmy, która swój sukces oparła o skalę i duże zbiory danych, jest to co najmniej dziwny ruch. Elon Musk powiedział w weekend, że jeśli Twitter mógłby podać swoją szczegółową metodę doboru badanych 100 kont i w jaki sposób potwierdził, że konta są prawdziwe, jego transakcja kupna firmy powinna przebiegać na pierwotnych warunkach.

IT Champions 2022 – Prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Na gali gościła czołówka branży IT!