Sprzedaż Digital Network w trzecim kwartale wzrosła o 38% rok do roku

Według wstępnych szacunków, skonsolidowane przychody Digital Network w trzecim kwartale wyniosły 16,9 mln zł, z czego większość to reklama zewnętrzna (Digital Out Of Home). Sprzedaż wzrosła aż o 38% w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym.

Digital Network SA to notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych spółka działająca na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej. Poprzez spółkę zależną Screen Network SA, zarządza największą w Polsce siecią ponad 20 tys. ekranów reklamowych LED. Firma szacuje, że codziennie dociera do 6,5 miliona konsumentów. Skonsolidowane przychody Digital Network po zsumowaniu trzech kwartałów 2023 roku osiągnęły łącznie 41,6 mln zł. W tym okresie sprzedaż wzrosła o 29% w porównaniu do trzech pierwszych kwartałów w 2022 roku, kiedy to wyniosła 32,2 mln zł.

Obecnie globalny rynek reklamy zewnętrznej zmienia się: coraz częściej statyczne bilbordy zastępowane są przez cyfrowe ekrany LED. Na świecie ten rodzaj reklamy zewnętrznej to już 40% rynku. W Polsce obecnie ten segment jest na wczesnym etapie rozwoju i wynosi jedynie 19%, jednak i u nas dynamicznie rośnie, czego efekty widać chociażby po wynikach sprzedaży Digital Network.