Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Sprzedaż Digital Network w trzecim kwartale wzrosła o 38% rok do roku

Według wstępnych szacunków, skonsolidowane przychody Digital Network w trzecim kwartale wyniosły 16,9 mln zł, z czego większość to reklama zewnętrzna (Digital Out Of Home). Sprzedaż wzrosła aż o 38% w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym.

Digital Network SA to notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych spółka działająca na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej. Poprzez spółkę zależną Screen Network SA, zarządza największą w Polsce siecią ponad 20 tys. ekranów reklamowych LED. Firma szacuje, że codziennie dociera do 6,5 miliona konsumentów. Skonsolidowane przychody Digital Network po zsumowaniu trzech kwartałów 2023 roku osiągnęły łącznie 41,6 mln zł. W tym okresie sprzedaż wzrosła o 29% w porównaniu do trzech pierwszych kwartałów w 2022 roku, kiedy to wyniosła 32,2 mln zł.

Obecnie globalny rynek reklamy zewnętrznej zmienia się: coraz częściej statyczne bilbordy zastępowane są przez cyfrowe ekrany LED. Na świecie ten rodzaj reklamy zewnętrznej to już 40% rynku. W Polsce obecnie ten segment jest na wczesnym etapie rozwoju i wynosi jedynie 19%, jednak i u nas dynamicznie rośnie, czego efekty widać chociażby po wynikach sprzedaży Digital Network.