Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Sprzedaż Huawei Mate XT Ultimate przekroczyła oczekiwania

Jedyny na świecie składany smartfon z trzema ekranami – Huawei Mate XT Ultimate – okazał się być bardziej pożądany, niż chiński producent przewidywał.

Richard Yu, prezes Huawei, przyznał, że pierwotnie planowano wyprodukować milion sztuk smartfona, który miałby zaspokoić nawet największe potrzeby w zakresie wydajności.

Okazało się jednak, że urządzenie momentalnie się wyprzedało. Złożono ponad 6,5 miliona przedpremierowych zamówień, z czego oczywiście duża część do tej pory nie może zostać zrealizowana. Jak poinformowała firma doradcza IDC, liczba ta znacznie przekroczyła globalne dostawy składanych smartfonów w II kwartale tego roku, które wynosiły 3,9 miliona sztuk.

O ile jeszcze chińscy konsumenci mogli próbować dokonać zakupu online (choć i w tym przypadku liczył się sekundy), tak duża ich część, która „polowała” na smartfon w sklepach stacjonarnych, została odprawiona z kwitkiem.

Może to robić wrażenie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ceny najnowszego hitu Huawei. Jego najtańszy wariant z 16 GB RAM-u i 256 GB pamięci masowej kosztuje 19 999 CNY, co przekłada się obecnie na około 11 000 PLN. Cena najdroższego modelu z 16 GB/1 TB wynosi 23 999 CNY, czyli w przybliżeniu 13 200 PLN.

Niestety nie wiadomo jak przestój w dostawach może wpłynąć na datę premiery w Polsce.