Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Sprzedaż iPhone’a firmy Apple w Chinach wzrosła w kwietniu o 52% r/r

Dostawy Apple’a w Chinach wzrosły w marcu o 12%, co oznacza znaczną poprawę w porównaniu z pierwszymi dwoma miesiącami 2024 r., kiedy firma odnotowała 37% spadek sprzedaży. 

Jak wynika z wtorkowych obliczeń Reutersa opartych na danych branżowych, Apple odnotowało w kwietniu sprzedaż iPhone’a w Chinach o 52% większą w porównaniu z rokiem poprzednim.

Duży wzrost jest następstwem słabych wyników na początku tego roku na największym na świecie rynku smartfonów, gdy amerykański gigant technologiczny musi stawić czoła rosnącej konkurencji na rynku high-end ze strony lokalnych rywali, takich jak Huawei.

Chińskaa Akademia Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych (CAICT) podała, że ogólna sprzedaż smartfonów w Chinach wzrosła w kwietniu o 25,5% do 22,7 miliona sztuk.

Apple obniża ceny iPhone’ów w Chinach w obliczu ostrej konkurencji ze strony Huawei