Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Sprzedaż nowych iPhone’ów Apple’a w Chinach wzrosła o 20% w ciągu pierwszych 3 tygodni

iPhone’y Apple Inc. miały mocny start w Chinach, a ich sprzedaż wzrosła o 20% w ciągu pierwszych trzech tygodni od premiery w porównaniu z modelem z 2023 roku, zgodnie z danymi firmy badawczej Counterpoint. 

Najnowsze smartfony Apple i Huawei trafiły do ​​sprzedaży w Chinach 20 września, co podkreśla zaostrzającą się konkurencję na największym rynku smartfonów na świecie, gdzie amerykańska firma traciła udziały w rynku w ostatnich kwartałach na rzecz krajowych rywali.

„Widzimy silną sprzedaż serii iPhone 16 w Chinach” – powiedział Counterpoint, dodając, że modele iPhone 16 Pro i Pro Max radzą sobie szczególnie dobrze, a ich łączna sprzedaż wzrosła o 44% w porównaniu z ich odpowiednikami z 2023 roku.

Jednakże ogólna sprzedaż iPhone’ów w Chinach spadła w ujęciu rok do roku o 2% w ciągu tych trzech tygodni z powodu mniejszej sprzedaży starszych modeli i większej konkurencji ze strony serii Mate i Pura firmy Huawei, podano w komunikacie.

AB Możliwości i Rozwój 2024: „Bardzo ważne jest aby dystrybutor umiał patrzeć w przyszłość, żeby umiał a przede wszystkim mógł wspierać swoich partnerów (…) wszystko to znajdujemy w AB” – podkreśliła Karolina Romańczuk, Managing Director, Bechtle direct Polska