Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Sprzedaż Tesli w Chinach rośnie błyskawicznie – wzrosła niemal do połowy wolumenu sprzedaży w USA.

Chińska klasa średnia chce amerykańskich aut elektrycznych. Sprzedaż Tesli w Chinach jest teraz prawie o połowę mniejsza od tego, co producent samochodów sprzedaje w Stanach Zjednoczonych.

Firma Elona Muska odnotowała sprzedaż w Chinach w trzecim kwartale na poziomie 3,11 miliarda dolarów, czyli 48,5% z 6,41 miliarda dolarów sprzedaży w USA w tym czasie, zgodnie z poniedziałkowym wnioskiem. Wskaźnik ten wzrósł z 41,4% rok temu. W 2018 roku wynosił mniej niż 10%. Udział Chin w ogólnej sprzedaży Tesli wzrósł do 22,6% w trzecim kwartale, z nieco poniżej 20% rok temu.

Tesla otworzyła gigafabrykę w Szanghaju i dostarczyła swoje pierwsze samochody wyprodukowane w Chinach lokalnym klientom tuż przed wybuchem pandemii koronawirusa w styczniu 2020 r. Firma rozpoczęła w tym roku lokalnie dostarczanie drugiego modelu wyprodukowanego w Chinach. Pomimo krytyki ze strony mediów państwowych, samochody elektryczne Tesli pozostają popularne w Chinach. Chiny to największy na świecie rynek motoryzacyjny i główny cel globalnych marek. Według Goldman Sachs, niemiecki gigant samochodowy Volkswagen generuje około 41% swojej sprzedaży w Chinach.

Akcje Tesli osiągnęły w poniedziałek rekordowy poziom – i kapitalizację rynkową w wysokości 1 biliona dolarów, po tym, jak firma Hertz ogłosiła, że ​​do końca przyszłego roku kupi 100 000 samochodów Tesli. Hertz zajmuje się przede wszystkim carsharingiem.

 

„Ekosystem jest jednym z filarów naszej strategii” – mówi dla IT Reseller TV Andrzej Gładki, Deputy General Manager – Northeast Europe Region w firmie Xiaomi.