Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Starszy wiceprezes CrowdStrike wyraził skruchę przed Kongresem USA za lipcową, globalną awarię

Wciąż nie milkną echa lipcowej usterki w oprogramowaniu CrowdStrike, która miała swoje skutki na całym świecie.

Przypomnijmy, że awaria z 19 lipca tego roku spowodowała problemy w skali globalnej, wpływając m.in. na branżę lotniczą, finansową czy medyczną. Doprowadziła także do zakłóceń wśród usług internetowych Microsoftu, które objęły około 8,5 miliona urządzeń. Po incydencie straty szacowano nawet na 1,5 miliarda dolarów.

Adam Meyers, starszy wiceprezes CrowdStrike, powiedział przed Kongresem USA:

Bardzo nam przykro, że tak się stało i jesteśmy zdeterminowani, aby zapobiec powtórzeniu się tej sytuacji. Dokonaliśmy pełnego przeglądu naszych systemów i rozpoczęliśmy wdrażanie planów wzmocnienia naszych procedur aktualizacji treści, abyśmy wyszli z tego doświadczenia jako silniejsza firma.

Przewodniczący Komisji Bezpieczeństwa Wewnętrznego Izby Reprezentantów, Mark Green, stwierdził, że awaria spowodowana przez niedopatrzenie CrowdStrike jest „katastrofą, której spodziewalibyśmy się w filmie”.

Ostatecznie CrowdStrike stanął w obliczu poważnych tarapatów. W ich stronę został skierowany pozew z ramienia inwestorów ze względu na błyskawiczny spadek akcji o niemal 1/3. O odszkodowania walczą również linie lotnicze Delta Air Lines, a także sami pasażerowie.