ALSO rozpoczyna wzmacnianie organizacji od wewnątrz! Strategia określana jako 3S znajduje potwierdzenie w decyzjach personalnych firmy. Na czele kluczowych działów firmy staną doświadczeni managerowie.

Wzmocnienie organizacji od wewnątrz, przy czym także własnymi środkami osobowymi, za pomocą wewnętrznych awansów – takie zmiany zachodzą od dziś w ALSO. Firma konsekwentnie upatruje przyszłości w strategii 3S: Supply, Solutions i Service (zaopatrzenie, rozwiązania i usługi). 

 

W ramach strategii MORE, ALSO Holding wzmacnia ukierunkowany rozwój swoich modeli biznesowych (3S). W tym celu modele biznesowe zaopatrzenia, rozwiązań i usług będą obsługiwane przez doświadczonych menedżerów z firmy. Volkan Weissenberg, wcześniej SVP Supply Services, przejmie sklep internetowy ALSO. Celem jest rozszerzenie portfolio zarówno pod względem szerokości, jak i głębokości.

 

Gustavo Möller-Hergt, CEO ALSO Holding (SZEŚĆ: ALSN): „Jego doświadczenie w zarządzaniu dostawcami, a także dokładna znajomość konkurencyjnych produktów istotnych dla odsprzedawców są najlepszymi warunkami wstępnymi dla jego nowej roli”. Michael Gericks, wcześniej SVP Consumptional Business, będzie odpowiedzialny za zarządzanie dostawcami jako SVP. Modele subskrypcji, napędzane przez chmurę, stają się coraz ważniejsze w tradycyjnym biznesie dostaw, czy to w dziedzinie architektury chmur hybrydowych, czy też usługi Device-as-a-Service. Na tym tle Gericks wyznaczy nowe impulsy w branży zaopatrzenia.

 

Simone Blome-Schwitzki, była rzeczniczka zarządu ALSO Germany, będzie w przyszłości zarządzać modelem biznesowym Solutions na poziomie europejskim. Warto odnotować, że kwestia rozwiązań jest w ALSO coraz ciekawsza dla partnerów i sprzedawców.

 

Gustavo Möller-Hergt: „Simone bardzo dobrze zna nasz ekosystem. Jest równie dobrze zaznajomiona z portfelem dostawców, jak i wyzwaniami i możliwościami dla naszych sprzedawców. Jest cenionym partnerem dla obu stron i dlatego idealnie nadaje się do udanego rozszerzenia tego model biznesowy na poziomie międzynarodowym z jej wiedzą specjalistyczną.”

 

Jan Bogdanovich został mianowany SVP Consumptional Business. Jako menedżer, który odegrał kluczową rolę w rozwoju i programowaniu ALSO Cloud Marketplace (ACMP), będzie systematycznie ulepszać portfolio ACMP i dalej optymalizować funkcje dla sprzedawców. Tom Casaer, dyrektor zarządzający platformy ALSO IoT AllThingsTalk, będzie odpowiedzialny za rozwój i rozwój działalności IoT na poziomie grupy. „Podstawowe zainteresowanie Internetem przedmiotów jest ogromne. Jednak firmom często trudno jest zidentyfikować praktyczne zastosowania. Tom będzie dla nich cennym źródłem inspiracji”, wyjaśnia Gustavo Möller-Hergt.

 

To chyba najciekawszy sektor rozwoju ALSO – które wyraźnie, od dłuższego już czasu, przechodzi od dystrybutora sprzętu i oprogramowania, do kompletnej platformy wspomagającej liczne aspekty działania firm IT.

 

https://itreseller.pl/itrnewepson-polska-podczas-podczas-tegorocznego-spotkania-partnerow-marki-epson-ktore-w-tym-roku-odbyla-sie-wirtualnie-nagrodzilo-swoich-najlepszych-partnerow-handlowych-w-2019-roku/