Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

“Stawiamy na optymalizację i transformację biznesu co w długim okresie przyniesie wymierne rezultaty” – ocenił wyniki za Q1-2024 Piotr Bieliński, Prezes Zarządu ACTION S.A.

29 maja GK ACTION S.A. opublikowała wyniki finansowe za I kwartał br., w którym osiągnęła przychody w wysokości 615 578 tys. zł, co stanowi wzrost o 5% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego i utrzymała marżę na poziomie 8,62%. Zysk netto wyniósł 15 931 tys. zł.

W pierwszym kwartale 2024 r. Spółka kontynuowała obraną strategię, czyli rozwój handlu internetowego w obszarach B2C i B2B w Polsce oraz na terenie EU. Patrząc na dynamiczne zmiany zachodzące na rynkach zarówno w zakresie handlu, jak i rozwoju technologii oraz nawyków konsumenckich, Spółka skupiła swoją uwagę na procesach optymalizujących koszty i efektywność, tym samym przygotowując się do nowych wyzwań, jakie stawiać będzie przyszłość.

 

– Widzimy, że rynek wciąż jest bardzo trudny. Nie pomaga sytuacja geopolityczna. I ten proces ostrożnej konsumpcji, większego oszczędzania Polaków nasila się. Dlatego cały czas podejmujemy stosowne kroki, by jeszcze szybciej i lepiej odpowiadać na wyzwania, jakie oferuje dynamiczny świat. Stawiamy na optymalizację i transformację biznesu w kierunku wykorzystania nowoczesnych technologii, co w długim okresie przyniesie wymierne rezultaty – mówi Piotr Bieliński, Prezes Zarządu ACTION S.A.

 

Wdrożenie nowego systemu ERP, wdrażanie rozwiązań AI, zmiana struktur, redukcja kosztów, przenoszenie projektów e-commerce na nowe, wydajniejsze platformy – to kluczowe zadania, na których firma koncentrowała się w pierwszym kwartale br. i nadal je realizuje. Poza tym, ACTION S.A. sfinalizowała transakcję zakupu sklepu internetowego PomoceDlaSeniora.pl z produktami ułatwiającymi codzienne życie seniorom, osobom z niepełnosprawnościami i ich opiekunom. W raportowanym okresie Spółka sprzedała działkę w Krakowie o wartości 18,8 mln zł.

 

IT RESELLER nr 357/2024 “Inwestycje w nasze rozwiązania są kluczowe dla każdego biznesu” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Maciej Kamiński, Dyrektor Samsung Memory na Polskę i region CEE