Stripe już w Polsce! Globalna platforma płatnicza wyceniana na 22.5 miliardów dolarów, wkracza dziś na siedem nowych rynków europejskich, w tym do Polski.
Polskie firmy internetowe dostają możliwość akceptowania płatności od klientów z całego świata w przeciągu kilku minut. Stripe, jedna z najszybciej rozwijających się globalnych firm technologicznych, oferująca platformę płatności online wchodzi dziś na polski rynek. Dzięki Stripe, lokalne firmy internetowe nie tylko szybciej mogą wejść na rynek globalny, ale zyskują też szansę szybszego rozwoju, dzięki możliwości akceptacji płatności z każdego krańca świata.
Stripe przetwarza transakcje na miliardy dolarów rocznie dla milionów firm, zarówno startupów jak i największych globalnych korporacji, takich jak Google, Amazon, Uber i Shopify. Kraków Startup Community, andcards oraz Pelvifly już korzystają z Stripe w Polsce, aby oferować swoje towary i usługi klientom z całego świata.
„W Polsce jest wiele przedsiębiorczych i technologicznych talentów. Uważamy, że w tym kraju jest jeszcze więcej firm, które mogą rozwijać swój biznes także globalnie” – mówi Felix Huber, szef na region EMEA w Stripe. „Naszym celem jest umożliwienie jak największej liczbie firm z Polski pokazania swojej kreatywności i ambicji reszcie świata”.
Kilka kliknięć i możesz eksportować!
Wystarczy zaledwie kilka kliknięć, aby lokalne firmy mogły rozpocząć eksport w dowolne miejsce na świecie czy zacząć przyjmować płatności w ponad 130 walutach za pomocą infrastruktury Stripe. Co więcej, cały proces płatniczy zajmie nie więcej niż 10 minut. Klienci korzystając z rozwiązań Stripe, otrzymują dostęp do globalnej sieci płatności, infrastruktury oraz wielu dodatkowych opcji ułatwiających prowadzenie biznesu w sieci. Oprócz przyjmowania przelewów, przedsiębiorcy mogą korzystać z platformy do obsługi księgowości, rozliczeń czy wypłat na rzecz osób trzecich i optymalizacji płatności mobilnych – wszystko za pomocą jednego, scentralizowanego panelu zarządzania. Użytkownicy mają również dostęp do portfeli mobilnych, takich jak Apple Pay i Google Pay.
Walka z internetowymi oszustami
Płatności realizowane w wielu walutach narażone są na ataki cyberprzestępców, co zniechęca firmy do eksportu swoich towarów. Stripe korzysta z zaawansowanych technik uczenia maszynowego, aby zapewnić ochronę przed oszustwami jak również zapewnia zabezpieczenia, które chronią zarówno lokalne firmy jak i ich klientów przed nieuczciwymi transakcjami.
Nowe modele biznesowe oraz szereg innowacji
Coraz częściej działalność biznesowa prowadzona jest online i wzrasta liczba nowych firm internetowych w tym sklepów i przedsięwzięć opartych na crowdfundingu czy usługach wymagających subskrypcji. Stripe posiada dedykowane dla twórców oprogramowania i przedsiębiorców narzędzia, które wpierają firmy w rozwoju, pozwalając stać się następnym internetowym gigantem.
„Stripe zmienił kompletnie działanie fundacji wspierającej #OMGKRK. Poprzez radykalną redukcję czasu spędzanego na administracji, pozwolił nam skupić się na jakości, jaką dostarczamy społeczności i członkom naszej organizacji” – przyznał Paweł Kulon, Manager Operacyjny #OMGKRK, krakowskiej społeczności startupowej.
“Stripe usprawnił nasz biznes i pomógł nam rozwinąć się na rynku globalnym. Przedtem ręczne fakturowanie zajmowało nawet cały dzień. Teraz możemy wykonać to automatycznie i całość trwa zaledwie kilka minut. Co więcej, platforma pomogła nam wejść na globalny rynek. Teraz nasi klienci mogą kupować na naszej stronie w każdej walucie bez jakikolwiek komplikacji. A co najważniejsze, Stripe zajmuje się również przeliczaniem walut dla nas, co znacznie ułatwia księgowość” – dodał Igor Dzhebyan, CEO oraz współzałożyciel, Andcards, zarządcy coworkingowej przestrzeni SaaS.
Ceny Stripe nie wiążą się z żadnymi opłatami instalacyjnymi, miesięcznymi ani ukrytymi. Rozpoczynają się od 1,4% + 0,25 € (Polska: 1,40% + 1 PLN) za udane obciążenie karty w Polsce.