Stuart Almond mianowany dyrektorem nowo utworzonego europejskiego działu Sony Intelligent Media Services w Sony Professional Solutions Europe.

Firma Sony poinformowała o utworzeniu nowego działu Intelligent Media Services (IMS), który przyspieszy rozwój oferty rozwiązań i usług Sony w Europie. Kierowanie nową jednostką organizacyjną powierzono Stuartowi Almondowi, przez ostatnie 4 lata aktywnie uczestniczącemu w rozwoju produktów informatycznych Sony do organizacji pracy. Nowo powstały zespół IMS wesprze proces przekształcania rozwiązań Sony dla biznesu, a dzięki doświadczeniu w dziedzinie konsultingu i ukierunkowaniu na innowacyjne usługi odegra pierwszoplanową rolę w lepszym dostosowaniu działań firmy do potrzeb europejskich mediów.

 

To strategiczne posunięcie wpisuje się w dotychczasowe dążenie Sony do rozwijania oferty usług. Ułatwi też dostarczanie rozwiązań „pod klucz”, spełniających potrzeby klientów firmy. Rozwiązania IMS, których wprowadzenie ogłoszono na targach IBC 2018, pozwalają zmieniać tradycyjne łańcuchy produkcji mediów i nadawać materiałom dodatkową wartość. Dzięki pionierskim platformom i serwisom Sony do produkcji wiadomości, takim jak XDCAM air i Media Backbone Hive, oraz umieszczonym w chmurze, zwirtualizowanym środowiskom do produkcji, rozwiązaniom do dostarczania treści oraz usługom OTT, klienci z segmentu mediów zyskają dostęp do pełnego portfolio profesjonalnych rozwiązań Sony, które zapewnią im skalowalność, elastyczność i wydajność produkcji i dystrybucji.

 

— Otwarcie komunikujemy ambitne plany rozwoju naszych usług i robimy duże postępy w urzeczywistnianiu tej wizji — komentuje znaczenie większego zaangażowania IMS w rynek europejski Adam Fry, wiceprezes Sony Professional Solutions Europe. — Dzisiejsza informacja to kolejny przykład praktycznej realizacji naszych zamierzeń. Koncentrujemy się na dostarczaniu zintegrowanych, kompleksowych usług i technologii obejmujących cały łańcuch dostarczania treści. Pozwolą one mediom na przyszły rozwój w tej szybko zmieniającej się branży.

 

IMS umożliwia mediom z całego świata użycie istniejących i nowych serwisów i mikroserwisów, które pomagają tworzyć, kontrolować, łączyć i przekazywać materiały w dowolnym momencie, w dowolne miejsce i na niespotykaną wcześniej ilość platform dystrybucji. Rozwojem oferty IMS w Europie będzie kierował Stuart Almond wspierany przez zespół specjalistów z takich dziedzin, jak osiąganie lojalności klienta, zarządzanie produktem, budowanie relacji przed sprzedażą, organizacja pracy, konsulting czy marketing.

 

— Jesteśmy po to, by ułatwiać mediom wprowadzanie radykalnych zmian w działalności w czasach określanych jako „postdigital”, a nasze rozwiązania IMS znakomicie do tego się nadają — komentuje Stuart Almond, dyrektor działu Intelligent Media Services w Sony Professional Solutions Europe. — Dzięki IMS koncentrujemy się na potrzebach biznesowych naszych klientów. Tworzymy przełomowe technologie, które zapewniają zysk z inwestycji i tworzą nowe możliwości zwiększenia zaangażowania widowni. Długoterminowo współpracujemy z naszymi klientami, aby zdobywać nową, lojalną widownię.