„Sukces Lenovo, to tak naprawdę sukces naszych partnerów, a bliska współpraca jest podstawą” – podkreślił Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska
Kolejne Lenovo NPT za nami. Po raz kolejny producent ThinkPadów zbudował okazję do tego, by spotkać się z partnerami firmy, jednocześnie prezentując nowe urządzenia wchodzące w skład bogatego portfolio Lenovo.
Tegoroczne wydarzenie produktowe Lenovo, New Product Training (NPT) to dobry przykład tego, jak w atrakcyjny sposób zaprezentować nowe portfolio partnerom biznesowym. Przy okazji, Lenovo opowiedziało o swojej sytuacji rynkowej i roli partnerów firmy w sukcesie marki.
Wydarzenie rozpoczął Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska, opowiadając o pozycji firmy na polskim rynku, ale też o swoistej magii słów. Rzecz, zdawałoby się, banalna, ale korzystanie z „zaklęć” takich jak „proszę”, „przepraszam” i „dziękuję”, także w biznesie, okazuje się być dobre nie tylko moralnie, ale i przynosi długofalowe efekty. W kontaktach z partnerami, jak podkreślał Tomasz Klewinowski, Lenovo używa tych słów, a dalsza część prezentacji udowodniła w jaki sposób.
“To święto, tak naprawdę wspólne, nasze i partnerów” – powiedział o Lenovo NPT Tomasz Klewinowski – “Razem, jak zawsze, chcemy sięgać po sukcesy na rynku. Pamiętajmy, że sukces Lenovo, to tak naprawdę sukces naszych partnerów, a bliska współpraca jest podstawą. (…) Najnowszy program partnerski Lenovo 360, który był prezentowany podczas spotkania, pokazuje w jakim kierunku zmierzamy – do kompleksowych rozwiązań, największego dostawcy IT w Polsce, ale to wszystko wyłącznie z naszymi szanownymi partnerami. To wydarzenie jest jednym ze środków komunikacji między nami, a kanałem partnerskim i bardzo się cieszę, że mogłem być częścią tego wydarzenia. Jest nas coraz więcej, co niesłychanie mnie cieszy.”
Lenovo zdecydowanie miało się czym pochwalić podczas tegorocznego NPT – wiele nowych produktów, interesujący rozwój współpracy z Aston Martin i świeży program partnerski.
Zapraszamy do zobaczenia komentarza wideo, którego udzielił nam Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo w Polsce, między innymi o tym jak łatwy jest biznes z Lenovo:
Więcej informacji z tego niezwykłego wydarzenia poniżej: