Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Sukces usługi Oracle Exadata Cloud@Customer na przestrzeni ostatnich trzech lat sprawił, że firma Oracle zdecydowała się wprowadzić usługę Oracle Autonomous Database on Exadata Cloud@Customer.

Sukces usługi Oracle Exadata Cloud@Customer na przestrzeni ostatnich trzech lat sprawił, że firma Oracle zdecydowała się wprowadzić usługę Oracle Autonomous Database on Exadata Cloud@Customer. Ta nowa oferta łączy najnowszą bazę danych Oracle z najszybszą platformą do jej obsługi, maszyną Oracle Exadata w formie usługi chmurowej, działającej w centrach przetwarzania danych klientów. Eliminuje w ten sposób konieczność zarządzania bazą danych i nakłady inwestycyjne, umożliwia dostosowanie opłat do faktycznego wykorzystania i zapewnia elastyczność używania chmurowych zasobów bazy danych.

 

Bazę danych Oracle Autonomous Database można teraz uruchamiać w centrach przetwarzania danych klientów jako samodzielny produkt i w ramach oferty Oracle Dedicated Region Cloud@Customer, pierwszego w branży regionu chmurowego dla środowisk lokalnych, przedstawionego przez firmę Oracle także 8 lipca b.r.

 

Oracle Autonomous Database on Exadata Cloud@Customer umożliwia najprostsze i najszybsze przejście na model chmury. Wdrożenie zajmuje zwykle niecały tydzień. Istniejące już aplikacje w centrum przetwarzania danych mogą po prostu łączyć się z chmurą i działać bez konieczności wprowadzania w nich jakichkolwiek zmian, natomiast dane nie opuszczają centrum przetwarzania danych klienta. To idealna oferta dla przedsiębiorstw, którym trudno jest przenieść newralgiczne obciążenia bazodanowe do chmury publicznej z uwagi na kwestie związane z lokalizacją danych i wymogi przepisów, obawy o bezpieczeństwo i wydajność lub ścisłe powiązanie między lokalnymi aplikacjami i bazami danych.

 

„Usługa Exadata Cloud@Customer została z powodzeniem wdrożona u setek klientów, w tym w dużych firmach z branży usług finansowych, telekomunikacji, ochrony zdrowia i ubezpieczeń oraz branży farmaceutycznej na całym świecie. Pozwoliło im to zmodernizować infrastrukturę i obniżyć koszty nawet o 50%” — powiedział Juan Loaiza, wiceprezes Oracle, szef działu newralgicznych technologii bazodanowych. „Udostępniamy centrom przetwarzania danych klientów bazę danych Oracle Autonomous Database, zdejmując z administratorów baz danych i programistów przyziemne zadania konserwacyjne i pozwalając im zająć się tworzeniem innowacji i generowaniem korzyści biznesowych”.

 

Oracle Autonomous Database on Exadata Cloud@Customer pozwala przedsiębiorstwom przejść na środowisko, w którym wszystko jest zautomatyzowane i zarządzane przez firmę Oracle. Operacje autonomiczne obejmują udostępnianie i dostrajanie bazy danych, tworzenie klastrów, ochronę w przypadku awarii, elastyczne skalowanie, zabezpieczenia i instalowanie poprawek, co eliminuje ręczne procesy i błędy ludzkie, obniża koszty i zwiększa wydajność, bezpieczeństwo i dostępność. Skala architektury jest automatycznie dopasowywana do zmieniających się obciążeń, co pozwala na pełne wykorzystanie modelu płacenia za faktyczne wykorzystanie (pay-per-use).

 

„W 2010 roku zainstalowaliśmy pierwszą maszynę Exadata w celu ulepszenia systemu produkcji wyświetlaczy” – powiedział dr WP Hong, dyrektor generalny Samsung SDS, który jest największym dostawcą rozwiązań chmurowych klasy enterprise w Korei, dostarczającym cyfrowe innowacje klientom w 41 krajach na świecie. „Teraz, 10 lat później wdrożyliśmy prawie 300 systemów Exadata dla naszych klientów w branżach produkcji, usług finansowych, budownictwa i inżynierii oraz usług sektora publicznego i prywatnego. Dostosowując się do naszej strategii innowacji cyfrowych, uruchomiliśmy pierwszą instalację Exadata Cloud@Customer w jednym z naszych centrów danych i oczekujemy na wdrożenie Autonomous Database”.

 

Za pomocą usługi Oracle Autonomous Database on Exadata Cloud@Customer klienci mogą skonsolidować tysiące baz danych i uruchomić konwergentną, otwartą technologię Oracle Database dla wielu typów danych i obciążeń, takich jak uczenie maszynowe, JSON, aplikacje do obsługi danych przestrzennych, Internet Rzeczy oraz przetwarzanie w pamięci, zamiast wdrażać oddzielne bazy danych specjalnego przeznaczenia. Oracle Autonomous Database on Oracle Exadata Cloud@Customer pozwala firmom korzystać z nawet 7-krotnie większych baz danych, poprawić ich konsolidację i podnieść wydajność, w tym osiągnąć nawet 12-krotnie większą szybkość przetwarzania operacji wejścia-wyjścia w obciążeniach SQL, 10‑krotnie większą przepustowość zapytań SQL i o 98% mniejsze opóźnienia SQL niż w usłudze RDS on AWS Outposts. Usługa Oracle zmniejsza pracochłonność zarządzania infrastrukturą i bazą danych klienta nawet o 90%, ponieważ pozwala mu skoncentrować się na samych schematach i danych w bazach, a nie na obsłudze infrastruktury.

 

„Przejście na usługi Exadata Cloud@Customer wyraźnie zwiększyło wydajność systemów obsługujących naszą rachunkowość, co znacznie usprawniło procesy zamykania okresów księgowych i obniżyło koszty operacyjne” — powiedział Pierre-Yves Bollard, globalny dyrektor działu informatycznych rozwiązań finansowych w banku Crédit Agricole Corporate & Investment Bank (Crédit Agricole CIB zajmuje się bankowością korporacyjną i inwestycyjną w ramach Grupy Crédit Agricole, która należy do największych banków na świecie). „Duże zalety infrastruktury Exadata Cloud@Customer są odczuwalne dla wszystkich zespołów informatycznych i biznesowych”.

 

Oprócz nowej oferty Cloud@Customer firma Oracle nieprzerwanie doskonali możliwości rozwiązania Autonomous Database. Uzyskało ono nowe certyfikaty dla produktów Oracle Siebel, PeopleSoft i JD Edwards. Korzystając z Autonomous Database, klienci używający rozwiązań Oracle Siebel, PeopleSoft i JD Edwards obniżą koszty, jednocześnie poprawiając bezpieczeństwo, wydajność i dostępność. Firma Oracle przedstawiła również usługę Oracle Autonomous Data Guard — autonomicznie zarządzane rozwiązanie do zapewniania wysokiej dostępności i odtwarzania po awarii, które chroni przed wyłączeniami bazy danych i centrum obliczeniowego. W przypadku awarii o katastrofalnych skutkach pozwala uzyskać niemal zerową utratę danych (RPO) i błyskawiczny czas odtwarzania (RTO).

 

„Od pięciu lat używamy systemów Exadata do obsługi wielu aplikacji w dziesiątkach pionów naszej działalności, w tym w kluczowych systemach rozliczeń i zarządzania siecią” — powiedział Helder Branco, dyrektor ds. operacji informatycznych w firmie Entel, największej firmy telekomunikacyjnej w Chile i trzeciej największej w Peru. „Korzystając z technologii Exadata, nawet 3-krotnie zwiększyliśmy wydajność newralgicznej bazy danych Oracle i zmniejszyliśmy ryzyko płynące z zagrożeń. Teraz idziemy w naszej transformacji cyfrowej o krok dalej i przenosimy ponad 30 baz danych do usługi Oracle Autonomous Database on Exadata Cloud@Customer. Optymalizujemy też ich bezpieczeństwo dzięki automatycznym zabezpieczeniom tego rozwiązania”.

 

Nowe udoskonalenia oferty Exadata Cloud@Customer

Oferta Exadata Cloud@Customer została rozszerzona nie tylko o rozwiązanie Autonomous Database, lecz także o inne funkcje:

 

  • Technologia Oracle Exadata Database Machine X8M łączy pamięć trwałą Intel® Optane™ DC i dostęp RDMA over Converged Ethernet (RoCE) o prędkości 100 Gb/s, aby wyeliminować wąskie gardła w działaniu pamięci masowej i znacznie zwiększyć wydajność najbardziej wymagających obciążeń, takich jak przetwarzanie transakcji online (OLTP), Internet Rzeczy, wykrywanie oszustw i handel elektroniczny o wysokich obrotach.
  • Wiele klastrów maszyn wirtualnych w jednym stelażu Exadata — to funkcja, która pozwala firmom współużytkować system Exadata na potrzeby środowisk produkcyjnych, systemów odtwarzania po awarii oraz prac programistycznych i testowych, a przy tym zapewnia izolację między poszczególnymi działami i zastosowaniami.
  • Certyfikat PCI-DSS — Exadata Cloud@Customer obsługuje i spełnia teraz wymagania standardu bezpieczeństwa danych branży kart płatniczych (PCI-DSS). Umożliwia też wdrożenie w ramach bezpiecznego środowiska przetwarzania danych finansowych.

 

https://itreseller.pl/itrnewdzis-dyrektor-it-ma-tworzyc-wartosc-biznesowa-wspierac-innowacyjnosc-a-takze-zapewniac-zwinnosc-organizacji-jak-wynika-z-raportu-firmy-doradczej-deloitte-ican-institute-oraz-google-cloud/