Światowy debiut ulepszonych sprzętów AGD marki LG zaplanowano na przyszły rok 

Firma LG Electronics wprowadziła we wtorek nową, ulepszoną wersję swojej marki urządzeń gospodarstwa domowego, oferując „hiperspersonalizowane” wrażenia użytkownika, zwiększając łączność i oferując nowe usługi subskrypcyjne ułatwiające wykonywanie prac domowych. 

Jak podaje Korea Herald, przedstawiając udoskonalony plan dla marki UP Appliance 2.0, aby rozszerzyć swoje portfolio biznesowe na usługi niezwiązane ze sprzętem komputerowym i usługi subskrypcyjne w Korei, gigant technologiczny powiedział, że od przyszłego roku wprowadzi ulepszoną markę za granicą.

Firma LG po raz pierwszy wprowadziła markę urządzeń gospodarstwa domowego UP Appliance z możliwością aktualizacji w Korei w styczniu ubiegłego roku. Z nową etykietą LG ThinQ UP firma wprowadziła markę na rynki zagraniczne w grudniu tego samego roku.

„UP Appliance 2.0 jest dla nas punktem wyjścia do rozszerzenia portfolio naszego działu AGD opartego na usługach” – powiedział Lyu Jae-cheol, szef Home Appliance and Air Solution Co. na konferencji prasowej w LG Sciencepark w Seulu. „Prowadząc światowy przemysł AGD, firma LG Electronics będzie pracować nad ukierunkowaniem trendów w branży AGD na ideę dom-jako-usługa. Zaprezentujemy innowacyjne rozwiązania, które dzięki naszym produktom AGD zmienią styl życia klientów.”

Linie UP Appliance 2.0 wykorzystują nowy chip sztucznej inteligencji nazwany DQ-C, który firma opracowała po trzech latach badań, oraz nowy system operacyjny zaprojektowany specjalnie dla urządzeń domowych, powiedział LG.

Nowy chip i system operacyjny pozwolą użytkownikom aktualizować oprogramowanie ich urządzeń domowych, a także pozwolą użytkownikom dostosować sposób korzystania z nich w oparciu o osobiste preferencje, wyjaśnił Lyu.

Nowa technologia pozwoliłaby również użytkownikom na usuwanie funkcji, z których nie korzystają często. Ponadto, ponieważ chipy obniżyłyby również koszty LG, użytkownicy nie musieliby płacić więcej, aby cieszyć się ulepszonymi funkcjami, powiedział Lyu.

Według LG, sprzęt AGD w ramach UP Appliance 2.0 będzie również oferowany z rozszerzonym zakresem usług. Na przykład użytkownicy mogliby zamawiać detergenty i zestawy posiłków bezpośrednio ze swojej pralki i lodówki. Firma nawiązała współpracę z usługami opieki domowej i dostawami artykułów spożywczych, w tym Laundrygo, start-upem usług prania tego samego dnia i Daeri Jubu, usługą sprzątania domu, i planuje rozszerzyć listę. Dzięki UP Appliance 2.0 klienci mogą wypożyczać sprzęt AGD na okres od trzech do sześciu lat.