Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Symfonia udoskonala wielokanałową sprzedaż dzięki technologii Salesforce i wsparciu Cloudity.

Na początku marca 2022 roku Symfonia rozpoczęła transformację swoich kanałów sprzedaży z wykorzystaniem technologii Salesforce. Celem projektu jest zapewnienie innowacyjnego wsparcia technologicznego wszystkim kanałom sprzedaży produktów i usług oraz budowa kompleksowego rozwiązania CRM (Customer Relationship Management), wspierającego wszystkie linie biznesowe oprogramowania Symfonii.

 

Chcemy być liderem polskiego rynku oprogramowania biznesowego dla sektora MŚP. Dziś jako Grupa Symfonia obsługujemy ponad 50 000 klientów. Wśród użytkowników naszych programów są zarówno bardzo złożone organizacje, jak i małe i mikroprzedsiębiorstwa czy biura rachunkowe. Pracujemy dla firm z różnych branż, m.in. handlowej, budowlanej, motoryzacyjnej, spożywczej, przemysłowej. W ofercie mamy kilkanaście systemów w wielu konfiguracjach, dostarczanych zarówno bezpośrednio jak i przez resellerów. Są to systemy chmurowe i desktopowe. Takie zróżnicowanie oznacza bardzo różne potrzeby użytkowników. By realizować nasze ambicje oraz szybko i skutecznie odpowiedzieć na oczekiwania klientów, potrzebujemy najlepszego rozwiązania na rynku, a takim w naszej opinii jest technologia Salesforce – wyjaśnia Piotr Ciski, prezes zarządu Symfonii.

 

Jako partnera wdrożeniowego Symfonia wybrała Cloudity – międzynarodową firmę specjalizującą się w doradztwie biznesowym i wdrożeniach nowoczesnych technologii. Cloudity jest globalnym partnerem konsultingowym Salesforce.

 

Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyła nas Symfonia. Jestem przekonany, że wspólnymi siłami w krótkim czasie przygotujemy rozwiązanie, które pozwoli Symfonii na wykorzystanie pełni potencjału w obszarze sprzedaży i zarządzania relacjami z klientami. Wierzę, że wykorzystanie technologii Salesforce będzie trwałym elementem budowy wartości firmy oraz wesprze dalszy dynamiczny rozwój Symfonii – komentuje Paweł Sobczak, Prezes Zarządu Cloudity.

 

Rozwiązania będące przedmiotem wdrożenia koncentrować się będą przede wszystkim na obszarze eCommerce, CRM oraz Marketing Automation.

 

Innowacje zmieniające oblicze świata, budowa bardziej ekologicznego i inteligentnego świata, głównymi tematami Huawei Global Analyst Summit.