Synerise – do firmy dołączył Janusz Naklicki, dotychczasowy Vice President Technology Sales w Oracle, będzie odpowiedzialny za przyspieszenie globalnej ekspansji Synerise.

Janusz Naklicki, dotychczas Vice President Technology Sales w Oracle, dołączył do Synerise, technologicznej spółki tworzącej innowacyjne rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję. Jako Chief Strategy Officer będzie odpowiedzialny za przyspieszenie globalnej ekspansji Synerise. Do jego obowiązków należeć będzie pozyskanie nowych klientów na kluczowych rynkach docelowych oraz rozwój międzynarodowej sieci partnerskiej.

 

Przez ostatnich 17 lat Naklicki pracował w Oracle, gdzie był m.in. odpowiedzialny za zarządzanie zespołami sprzedaży w 50 krajach. Wcześniej współtworzył sukces rynkowy drukarek i komputerów osobistych HP, był także związany z Sun Microsystems, gdzie kierował m.in. działem marketingu oraz kanałem dystrybucji polskiego oddziału. Ukończył informatykę na Uniwersytecie Warszawskim. Jako stypendysta Komisji Fulbrighta zdobył certyfikat MBA w Carlson School of Management przy amerykańskim Uniwersytecie Minnesoty. Ukończył także kursy menedżerskie dotyczące negocjacji i procesów decyzyjnych na Harvardzie i Wharton.

„Globalna ekspansja Synerise nabiera tempa, a transfer Janusza Naklickiego to dopiero początek. W najbliższych miesiącach zamierzamy jeszcze nie raz zaskoczyć rynek przejęciami o podobnej skali. Janusz to niezwykle doświadczony lider, którego wiedza i zdolności pomogą nam w dalszym rozwoju na światowych rynkach i zyskaniu dojrzałości charakterystycznej dla dużego biznesu. W ciągu najbliższych dwóch lat chcemy stać się jedną z największych firm w sektorach sztucznej inteligencji i Martechu.” – mówi Jarosław Królewski, CEO, Synerise.

„Synerise dostarcza dojrzałe, niezwykle zaawansowane technologicznie produkty, pozwalające firmom prowadzić kompleksowe działania marketingowo-sprzedażowe za pośrednictwem chmury, by osiągać wzrost w sposób szybki, bezpieczny, zwinny i efektywny. To obecnie najlepsza dostępna na rynku platforma marketingowa oparta na sztucznej inteligencji. Niezwykle się cieszę, że dołączam do Synerise i będę mógł wesprzeć swoim doświadczeniem międzynarodową ekspansję tej dynamicznie rozwijającej się firmy.” – mówi Janusz Naklicki, Chief Strategy Officer, Synerise.

 

Synerise wykorzystuje autorskie rozwiązania przetwarzania danych i metody sztucznej inteligencji, aby pomóc markom lepiej odpowiadać na potrzeby ich klientów.  Rozwiązanie zawiera szereg narzędzi do automatyzacji i personalizacji komunikacji, oraz m.in. zarządzania ceną, które pozwalają firmom budować relacje ze swoimi klientami w czasie rzeczywistym i w nieograniczonej skali.
Z Synerise zyskują obie strony: klient końcowy wreszcie otrzymuje wyłącznie interesujące go informacje, a marki zwiększają zaangażowanie i liczbę transakcji. Spółka bardzo ofensywnie inwestuje w twarde IP/własność intelektualną, na co dzień rywalizując z największymi firmami branży technologicznej w zakresie Big Data i AI. Buduje chmurę marketingową nowej generacji, którą w krótkim czasie chce zacząć oferować globalnie. Niedawno Synerise zostało wybrane przez EY do udziału w programie Accelerating Entrepreneurs 2018 dla najszybciej rozwijających się firm na świecie.