Systemy powinny już działać… Zapowiedział George Kurtz, Dyrektor generalny CrowdStrike przepraszając za piątkową, globalną awarię techniczną

Dyrektor generalny CrowdStrike, George Kurtz, przeprosił w piątek za globalną awarię technologiczną, która zakłóciła funkcjonowanie wielu branż, obiecując, że będzie kooperować ze wszystkimi swoimi klientami, gdy będą oni pracować nad przywróceniem operacji online. 

„Jest nam niezmiernie przykro z powodu wpływu, jaki wywarliśmy na klientów, podróżnych i wszystkie osoby, których ta sytuacja dotknęła, w tym naszą firmę” – powiedział w programie „Today” stacji NBC News. „Wielu klientów ponownie uruchamia system, wkrótce będzie on gotowy do działania”.

„W przypadku niektórych systemów, które nie przywrócą się automatycznie do stanu pierwotnego, może minąć trochę czasu” – dodał Dyrektor generalny CrowdStrike, George Kurtz, zapewniając, że firma „dopilnuje, aby każdy klient został w pełni odzyskany”. –