Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Systemy powinny już działać… Zapowiedział George Kurtz, Dyrektor generalny CrowdStrike przepraszając za piątkową, globalną awarię techniczną

Dyrektor generalny CrowdStrike, George Kurtz, przeprosił w piątek za globalną awarię technologiczną, która zakłóciła funkcjonowanie wielu branż, obiecując, że będzie kooperować ze wszystkimi swoimi klientami, gdy będą oni pracować nad przywróceniem operacji online. 

„Jest nam niezmiernie przykro z powodu wpływu, jaki wywarliśmy na klientów, podróżnych i wszystkie osoby, których ta sytuacja dotknęła, w tym naszą firmę” – powiedział w programie „Today” stacji NBC News. „Wielu klientów ponownie uruchamia system, wkrótce będzie on gotowy do działania”.

„W przypadku niektórych systemów, które nie przywrócą się automatycznie do stanu pierwotnego, może minąć trochę czasu” – dodał Dyrektor generalny CrowdStrike, George Kurtz, zapewniając, że firma „dopilnuje, aby każdy klient został w pełni odzyskany”. –