Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Systemy wideokonferencyjne Avaya, pomagają w walce z rozprzestrzenianiem się koronawirusa wywołującego chorobę COVID-19, przekazane do szpitali systemy umożliwiające zdalne wizyty i odwiedziny pacjentów.

Na początku 2020 r. wybuch epidemii nowego koronawirusa wywołującego chorobę COVID-19 spowodował szybkie rozprzestrzenianie się choroby w Chinach i innych częściach świata. Istotnym narzędziem ułatwiającym walkę z rozprzestrzenianiem się koronawirusa jest komunikacja wideo. Systemy wideokonferencyjne umożliwiają przeprowadzanie zdalnych konsultacji i odwiedzin oraz pozwalają pacjentom na kontakt z bliskimi. Dzięki temu możliwe jest spowolnienie i kontrolowanie epidemii oraz ochrona personelu medycznego.

 

Wdrożenie systemów wideokonferencyjnych pozwala również na nieprzerwane, stabilne funkcjonowanie przedsiębiorstw poprzez zapewnienie pracownikom możliwości zdalnej pracy (z domu lub z innego miasta, kraju), prowadzenia wideo rozmów oraz wideo-konsultacji wśród pracowników pracujących w zespołach rozproszonych.

 

Avaya ofiarowuje czterem chińskim szpitalom systemy umożliwiające zdalne odwiedziny chorych

Avaya wraz ze swoimi chińskimi partnerami handlowymi przekazała do czterech szpitali systemy umożliwiające zdalne odwiedziny pacjentów. Rozwiązania zostały wdrożone w szpitalu Huoshenshan i Lei Shenshan w Wuhan, Szpitalu Ludowym w prowincji Zhejiang oraz szpitalu w Tongxiang. Systemy i używany do ich obsługi sprzęt spełnia rygorystyczne wymagania w zakresie bezpieczeństwa i ochrony.

 

Ilustracja: Sprzęt ofiarowany przez firmę Avaya, wdrożony na platformie informatycznej szpitala

 

Wdrożone systemy pozwalają na komunikację chorych objętych kwarantanną i ich krewnych poza strefą izolacji poprzez narzędzia do współpracy wideo. Znacznie zwiększają w ten sposób jakość życia odizolowanych pacjentów i pomagają zapobiegać infekcjom krzyżowym podczas epidemii. Rozwiązanie przyczynia się też do zmniejszenia zużycia medycznych materiałów ochronnych, co w świetle aktualnych olbrzymich potrzeb ma duże znaczenie.

 

Ilustracja: Pracownicy szpitala podczas korzystania z systemów umożliwiających zdalne odwiedziny

 

Rozwiązania umożliwiają pacjentom na oddziale i ich rodzinom znajdującym się poza strefą izolacji prowadzenie dwukierunkowych rozmów telefonicznych i wideo przy użyciu odpowiednio dostosowanej aplikacji wideokonferencyjnej. Osoby zarażone wirusem COVID-19 mogą dzięki temu komunikować się z rodziną, co zmniejsza odczuwaną przez nie presję psychologiczną — zapewnia im kontakt z ludźmi, a jednocześnie zapobiega infekowaniu krewnych. Rozwiązania pozwalają też na częstszą komunikację między personelem medycznym i pacjentami oraz zmniejsza ryzyko zainfekowania wirusem pracowników służby zdrowia.

 

https://itreseller.pl/itrnew43074-2/