Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szef Deutsche Telekom chce by T-Mobile, po połączeniu z operatorem Sprint, stał się liderem rynku w USA. Aktualnie wyższą wartość mają jednak AT&T i Verizon.

Timotheus Höttges, szef Deutsche Telekom, powiedział, że umowa o połączeniu Sprint i amerykańskiego T-Mobile będzie skutkowała powstaniem lidera rynku w USA. 

„Mamy szansę zostać numerem 1 w Stanach Zjednoczonych, wyprzedzić AT&T i Verizon. To jest nasza ambicja ”- powiedział Höttges dziennikarzom w Bonn po tym, jak Deutsche Telekom ogłosiło rekordowe wyniki roczne w 25. roku swojej działalności jako spółki giełdowej.

Höttges zdołał chyba przekonać akcjonariuszy – wartość akcji Deutsche Telekom wzrosły o 3,7%. Trudno się dziwić, bowiem ostatnio T-Mobile (należący do DT) i Sprint (w którym większościowy pakiet akcji posiada japoński Softbank Group) po dość długim procesie zdołały nie tylko porozumieć się nt. połączenia, ale też przekonać do tego amerykańskie organy regulacji antymonopolowych. 57-letni Höttges od siedmiu lat prowadzi kampanię handlową w USA, która po sfinalizowaniu transakcji stworzy transatlantycki biznes ze 120 miliardami dolarów przychodów i 270 milionami klientów. Przełom nastąpił w kwietniu 2018 r., kiedy T-Mobile i Sprint zgodziły się na zawarcie transakcji na 26 miliardów dolarów. Ponieważ w zeszłym tygodniu sąd w Nowym Jorku opowiedział się za umową, Höttges oczekuje, że zostanie ona zamknięta do 1 kwietnia, z zastrzeżeniem rozwiązania nierozstrzygniętych kwestii regulacyjnych i prawnych. Po finalizacji umowy niemiecka grupa posiadałaby 42% „nowego” T-Mobile, ale posiadałaby udział w głosowaniu w wysokości 67% i kontrolę nad zarządem.

Podkreślając pozytywną reakcję rynku po orzeczeniu w Nowym Jorku, Höttges powiedział, że nowy T-Mobile będzie miał wartość rynkową na papierze około 120 miliardów dolarów. Dla porównania AT&T (T.N) to 274 miliardy USD, a Verizon (VZ.N) 242 miliardy USD.

„To różnica około 120 miliardów dolarów. Nie widzę powodu, dla którego nie można tego znacznie zmniejszyć ”- powiedział Höttges

I trudno się nie zgodzić patrząc na liczby. Trzej główni amerykańscy operatorzy GSM mieliby podobną liczbę klientów między 140 a 150 milionów. Deutsche Telekom prognozuje w tym roku podstawowy zysk na 25,5 miliarda euro, co oznacza spowolnienie wzrostu do 3% – poniżej konsensusu prognoz analityków. Jednakże te dane nie uwzględniają wpływu połączenia w USA.

https://itreseller.pl/itrnew40304-2/