Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Sztuczna inteligencja Google do obsługi wirtualnego biura podróży firmy Priceline 

Szukasz hotelu w Nowym Jorku w pobliżu jarmarku bożonarodzeniowego, wegańskiej restauracji lub innej atrakcji? Nie szukaj dalej niż sztuczna inteligencja Google w Priceline już tego lata.

Jak podaje Reuters, nowe narzędzia z działu chmury Google dają Priceline dostęp do generatywnej sztucznej inteligencji, takiej jak technologia stojąca za ChatGPT, która może redagować tekst tak, jakby napisał go człowiek. Narzędzia wydobywają również informacje, takie jak ceny hoteli, z istniejących danych, aby zapewnić dokładność.

Internetowe biuro podróży, część Booking Holdings, zamierza zadebiutować bardziej wyrafinowanym chatbotem do planowania podróży, a także sugestiami hoteli, które są jak „osobisty konsjerż” dostosowany do użytkowników, powiedział Martin Brodbeck, główny specjalista ds. technologii w Priceline. „Możesz łatwo dowiedzieć się, że w Bryant Park jest jarmark bożonarodzeniowy, który trwa od początku listopada do początku stycznia, kiedy faktycznie rezerwujesz hotel” – dodał.

Sztuczna inteligencja Google będzie generować sugestie kodowania dla setek programistów w Priceline, powiedział Brodbeck. Priceline przejmie możliwości wyszukiwania Google w intranetach pracowniczych. A sztuczna inteligencja Google przyspieszy marketing popularnych miejsc docelowych. „Możesz sprawić, by tworzył obrazy takie jak piękna plaża, i możesz to połączyć ze świetną generatywną kopią AI” – powiedział Brodbeck.

Dla Google przyciąganie biznesu dzięki sztucznej inteligencji stanowi potencjalny sposób na zmniejszenie luki w stosunku do rywali, Amazona i Microsoftu, ponieważ od dawna jest odległym trzecim dostawcą usług w chmurze. W przypadku Priceline wykorzystanie nowatorskiej technologii na jej stronie internetowej może pomóc jej konkurować z niezliczonymi platformami oferującymi opcje podróży, z których niektóre badają, w jaki sposób konsumenci reagują na sztuczną inteligencję.

Jej rywal Expedia Group powiedział, że ChatGPT będzie napędzał rozmowy w aplikacji na smartfony. Daje to podróżnym „inspirację do miejsc, do których warto się udać” i opcji rezerwacji, powiedział Rathi Murthy, dyrektor ds. Technologii.

Zarówno Expedia, jak i Kayak, kolejna witryna należąca do Booking Holdings, zintegrowały swoje sugestie dotyczące podróży za pomocą funkcji w samodzielnym programie ChatGPT.

Sam Google od dawna stanowi konkurencję dla Priceline, chociaż Brodbeck powiedział, że jego możliwości w chmurze były tym, co doprowadziło do partnerstwa. Możliwość tworzenia aplikacji na bazie generatywnej sztucznej inteligencji, której Google był pionierem, przyciągnęła ostatnio biznes, powiedział Thomas Kurian, dyrektor generalny Google Cloud.

„Jest to coś w rodzaju kambryjskiego momentu, w którym następuje eksplozja tej technologii” – powiedział Kurian Reuterowi, odnosząc się do niezwykłego okresu prehistorycznego, kiedy pojawiła się szeroka gama nowych gatunków. Odmówił odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób bezpłatne korporacyjne podglądy wpłynęły na rentowność Google Cloud.