Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szwajcarski Scandit przejął polską technologię AI MarketLab

MarketLab, polska firma dostarczająca oprogramowanie AI oraz technologię rozpoznawania obrazu dla branży handlowej została przejęta przez szwajcarską firmę Scandit. Eksperci MarketLab dołączą do zespołu Scandit, żeby wspólnie rozwijać nową ofertę przy użyciu polskiej technologii automatyzacji audytu półek sklepowych.

„Wiedza i doświadczenie polskiej firmy w zakresie rozwiązań bazujących na kamerach stacjonarnych, w połączeniu z mobilnym narzędziem ShelfView szwajcarskiego start-upu, zapewnią hybrydowe rozwiązanie do analizy półek sklepowych” – napisano w oświadczeniu.

Jak podano w materiale, przejęcie MarketLab wyznacza nową fazę rozwoju Scandit jako lidera w dziedzinie inteligentnego przechwytywania danych. Transakcję tę poprzedziła runda inwestycyjna serii D w 2022 roku, w ramach której Scandit pozyskał finansowanie o wartości 150 mln USD.

„Transakcja przejęcia to dla Scandit kamień milowy w rozwoju inteligentnego przechwytywania danych dla branży handlowej. Integrując ShelfView z technologią rozpoznawania półek od MarketLab, bazującą na kamerach stacjonarnych, możemy jeszcze lepiej wspierać sprzedawców w poprawie ogólnej wydajności sklepu, zwiększaniu produktywności ich pracowników, a także optymalizowaniu procesu monetyzacji danych półkowych z partnerami CPG” – podkreślił cytowany w notatce CEO i współzałożyciel Scandit Samuel Mueller.