Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

T-Bull S.A. z dużym ogłoszeniem po debiucie na GPW – deweloper nawiązuję współpracę z Xiaomi i wchodzi na rynek Chiński.

T-Bull S.A., deweloper specjalizujący się w produkcji gier mobilnych, otwiera się na nowe rynki podpisując umowę na dystrybucję gier poprzez platformę Xiaomi (Mi Game Center). To ogromny potencjał rynkowy i szansa na ekspansję do Chin dla wrocławskiego studia. Sukces Xiaomi pokazuje siłę i rozmiar rynku gier na platformy mobilne.

 

T-Bull S.A stawia kolejny ważny biznesowo krok podpisując umowę ze spółką z grupy Xiaomi tj. Beijing Wali Internet Technologies Co. Ltd., która będzie odpowiedzialna dystrybucję, marketing, promocję oraz obsługę gier Emitenta w sklepie Xiaomi/Mi Game Center, na rynku chińskim, tj. na terenie Chińskiej Republiki Ludowej (bez Hong Kongu, Makao i Taiwanu). Pierwszymi zaprezentowanymi produkcjami T-Bull S.A. będą bestsellerowy Top Speed, a w następnej kolejności wyczekiwany sequel w postaci Top Speed 2. Umowa otwiera przed wrocławskim deweloperem drzwi na nowy, ogromny chiński rynek.

 

– Umowa na dystrybucję gier na platformie Mi Game Center pozwoli nam dotrzeć do konsumentów, do których wcześniej mieliśmy ograniczony dostęp. – mówi Grzegorz Zwoliński, współzałożyciel i Prezes Zarządu T-Bull S.A.Największym źródłem pobrań naszych gier jest sklep Google Play, który jest tam po prostu niedostępny. W tej chwili z naszą ofertą możemy trafić do szerokiej grupy blisko 200 milionów azjatyckich graczy preferujących system Android. To ogromny potencjał biznesowy i szansa dla naszej spółki. Zakładamy, że jest to pierwszy etap naszej ekspansji do chińskich sklepów z aplikacjami mobilnymi.

 

 

 

Xiaomi weszło na chiński rynek zaledwie siedem lat temu. Zgodnie z informacjami podanymi przez agencję Newzoo z lipca 2018[1], obecnie jest to piąta największa organizacja w swojej branży na świecie. Firma mogła pochwalić się 250 milionami użytkowników w maju tego roku. Sukcesy Xiaomi odnosi na wielu rynkach – jest to trzecia najbardziej popularna firma produkująca smartfony w Rosji oraz druga w Indiach. Szczególne znaczenie dla T-Bull S.A. ma ta ostatnia pozycja, ponieważ zgodnie z informacjami podanymi przez Newzoo do 2020 roku Indie zdobędą 200 milionów nowych użytkowników smartfonów, co w rezultacie przełoży się na 585 milionów osób z telefonem w ręku. Jak pokazały wcześniejsze statystyki publikowane przez wrocławskie studio, to właśnie w Indiach wiele z ich gier jest pobierana najchętniej.

 

Jednak najważniejszym rynkiem dla Xiaomi jest ten rodzimy – to Chiny charakteryzuje ogromna liczba użytkowników, zasobny portfel klienta, a także szeroka perspektywa rozwoju. Zgodnie z raportem Newzoo przez następne trzy lata rynek chiński ma osiągnąć niebagatelną wartość 50,7 miliarda dolarów. Natomiast liczbę osób korzystających z telefonów ze stajni lokalnego producenta, zarejestrowanych w Chinach w maju 2018 szacuje się na 109 milionów. To aż 44% całkowitej bazy klientów Xiaomi.

 

Branża gier, a platformy mobilne

Rynek gier na platformy mobilne rośnie w błyskawicznym tempie. W tym, roku zgodnie z raportem udostępnionym przez Newzoo[2], wartość rynku gier komputerowych szacuje się na 137,9 miliarda USD. Gry na smartfony i tablety stanowią 51% wartości całego rynku, co przelicza się na przychód 70,3 miliarda dolarów. Za tymi liczbami stoi równie imponująca liczba użytkowników – 2,2 miliarda, z których zdecydowana większość to osoby grające na smartfonach. Ponadto, w ciągu najbliższych trzech lat ta wartość ma wzrosnąć prawie o połowę, a urządzenia mobilne mają przejąć dominację z 59% udziałem w rynku gier.

 

Z kolei, jak podaje agencja Sensotower[3] przyrost z wydatków na aplikacje w zeszłym roku wyniósł 38,5 miliarda dolarów w Apple App Store oraz 20,1 miliarda dolarów w Google Play. W stosunku rok do roku mówimy o przyroście na poziomie odpowiednio 34,7% dla App Store i 34,2% dla Google Play. Dane z pierwszego półrocza 2018 r. pokazują jeszcze bardziej optymistyczne perspektywy – szacuje się 27,8% przyrostu przychodu w stosunku do odpowiedniego okresu w roku ubiegłym (to ponad 4 miliardy dolarów więcej).

 

Wszystko wskazuje na to, że branża, w której studio T-Bull S.A. czuje się jak ryba w wodzie, to jeden z najbardziej przyszłościowych kierunków w dobie technologii cyfrowych. Nie dziwi więc fakt, iż deweloper stawia na dynamiczny rozwój i odważne decyzje biznesowe. Produkcja nowych gier, jak zapowiedziany jakiś czas temu Top Speed 2, przejście na główny rynek GPW, czy obecnie podpisana umowa z chińskim producentem smartfonów to jasno określone kamienie milowe, które wrocławska spółka pokonała w ostatnim czasie. Z kolei najbliższa przyszłość niesie przed T-Bull S.A. debiut na popularnej na całym świecie platformie Steam.

 

[1] https://newzoo.com/insights/articles/xiaomi-will-it-become-the-new-apple-at-half-the-price/?utm_campaign=Mobile&utm_source=email

[2]https://resources.newzoo.com/hubfs/Reports/Newzoo_2018_Global_Games_Market_Report_Light.pdf?utm_medium=email&_hsenc=p2ANqtz–iKjrXOf3hm4QG3QQvtLEr8ei2DpvTSWW0DLUpTv1RsHX-1ib3DZShwynmkCSvzxgm23Bq27miZjY4elScmzLiWRJryde_G72MYRHyhY_QyKyoqDM&_hsmi=64244265&utm_content=64244324&utm_source=hs_email&hsCtaTracking=ffa42eb3-9f57-4ca1-bccb-425a3cd98d81%7C075c1c69-ce55-4aba-9c03-5d441d779476

[3] https://sensortower.com/blog/app-revenue-and-downloads-1h-2018