T-Mobile Polska ogłosił wyniki za Q2 2024. Operator ma powody do zadowolenia
T-Mobile Polska ogłosił wyniki finansowe za drugi kwartał 2024 roku, osiągając 488 mln zł skorygowanej EBITDA AL, co stanowi wzrost o 4,7% w porównaniu do 466 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Przychody operatora zwiększyły się o 5,8% rok do roku, osiągając 1 756 mln zł.
Po trudnych kwartałach z powodu niekorzystnych warunków makroekonomicznych, poprawa otoczenia pozwoliła T-Mobile Polska na ujawnienie pełnego potencjału, podtrzymanie tempa wzrostu z pierwszego kwartału i osiągnięcie solidnego wzrostu również w drugim kwartale. Skok przychodów i EBITDA AL o około 5% jest niezłym osiągnięciem.
Należący do niemieckiego Deutsche Telekom operator, zakończył drugi kwartał 2024 roku z 12,64 mln klientów usług mobilnych, co oznacza wzrost o 1,5% w ujęciu rocznym. Operator zwiększył bazę klientów mobilnych o 181 tys., przekraczając również próg 300 tys. klientów korzystających z internetu szerokopasmowego.
Starania podejmowane przez T-Mobile Polska w ostatnich miesiącach i kwartałach, mające na celu zapewnienie klientom najlepszych doświadczeń, przynoszą efekty. Dzięki doskonałej ofercie, najwyższemu poziomowi dbałości o customer experience oraz rosnącej popularności programu lojalnościowego Magenta Moments, T-Mobile Polska umocnił swoją pozycję jako zaufany partner dla klientów. To fundament sukcesu operatora w drugim kwartale oraz długoterminowy kierunek strategiczny.
Od początku roku T-Mobile Polska koncentruje się na rozszerzaniu dostępności usług 5G w paśmie C oraz zasięgu FTTH. Oferta stacjonarna firmy obejmuje już 40% wszystkich gospodarstw domowych w Polsce, natomiast sieć 5G Bardziej, największa w kraju, dociera do ponad 30% populacji. Dzięki temu T-Mobile Polska może oferować najwyższej jakości usługi coraz większej liczbie klientów, co przyczynia się do wyboru bardziej zaawansowanych planów i ofert konwergentnych przez użytkowników.
W drugim kwartale 2024 roku T-Mobile kontynuował rozwój usług konwergentnych, z ponad połową zawieranych umów obejmujących co najmniej dwie usługi. Na koniec kwartału firma mogła pochwalić się 305 tysiącami klientów usług szerokopasmowych.
T-Mobile Polska, posiadający ponad 12,5 mln klientów, rozwija swoją sieć dzięki rozwiązaniom takim jak infrastruktura światłowodowa, usługi konwergentne, sieć 5G, serwisy rozrywkowe, rozwiązania chmurowe, data center oraz usługi cyberbezpieczeństwa dla klientów indywidualnych i biznesowych.