Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

T-Mobile Polska przedstawił podsumowanie osiągnięć w III kwartale

Operator podał, że w III kwartale liczba klientów usług mobilnych T-Mobile wzrosła o 193 tysiące (r/r), a szerokopasmowego dostępu do Internetu o 90 tysięcy (r/r), wynosząc na koniec września odpowiednio 12,74 miliona i 324 tysiące. 

W III kwartale operator kontynuował działania w obszarze jakości sieci. Po otrzymaniu tytułu najszybszej sieci mobilnej, oferującej najbardziej niezawodne prędkości od międzynarodowej firmy Ookla, kontynuował intensywny rollout 5G Bardziej, w wyniku którego liczba stacji bazowych działających w paśmie C przekroczyła 3.000.

T-Mobile sfinalizował działania zmierzające do uruchomienia sprzedaży internetu światłowodowego na łączach HFC Polskiego Światłowodu Otwartego (obok już uruchomionego wcześniej FTTH). W efekcie zasięg światłowodu T-Mobile sięga 8,8 mln gospodarstw domowych, co daje T-Mobile drugie miejsce na polskim rynku pod tym względem.

W III kwartale 2024 roku T-Mobile po raz kolejny udowodnił, że jest zawsze tam, gdzie wsparcie jest najbardziej potrzebne – tym razem, podczas kryzysu spowodowanego powodzią na południu Polski. Firma nie tylko zapewniła utrzymanie łączności, ale również we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem przekazała milion złotych na wsparcie poszkodowanych.

„Naszym celem jest zapewnienia klientom najlepszych usług, które w pełni odpowiadają na potrzeby całych gospodarstw domowych. Dlatego oprócz koncentracji na obsłudze klienta i najlepszej sieci, która pozwala nam zapewnić im najlepsze doświadczenia, stale ulepszamy nasze produkty w duchu Agile, w oparciu o uwagi klientów. W Magenta Moments nagradzamy ich za to, że są z nami, a wprowadzając jeszcze więcej usług konwergentnych, zwiększając liczbę kanałów telewizyjnych i udostępniając opcję multiroom, pokazujemy, że słuchamy ich głosów. Jednocześnie udowodniliśmy, że mogą liczyć na nas w każdych okolicznościach, robiąc wszystko, aby zagwarantować im dostęp do naszych usług nawet w czasie klęski żywiołowej, jaką była niedawna powódź – powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska. – Klienci w zamian odwdzięczają nam się lojalnością, wybierając T-Mobile jako wiodącego dostawcę usług dla całej rodziny, dzięki czemu wspólnie możemy się rozwijać i dostarczać im za każdym razem jeszcze lepsze oferty”.

T-Mobile znacząco zwiększył przychody zarówno z usług mobilnych, jak i stacjonarnych. W rezultacie poinformował, że jego całkowite przychody zwiększyły się o 3,8% (r/r) do poziomu 1,85 mld zł, a EBITDA AL wzrosła jeszcze bardziej imponująco, o 6,1% (r/r), osiągając 493 mln zł.

W III kwartale tego roku T-Mobile kontynuował strategię rozwoju usług konwergentnych. We wrześniu operator udostępnił nową odsłonę oferty Magenta Dom, w której oprócz internetu światłowodowego, abonamentu komórkowego czy telewizji, klienci mogą dobrać również nowe usługi dla domu – wzmacniacz sygnału (Wi-Fi Extra), usługę zwiększająca bezpieczeństwo sieci domowej (Bezpieczne Wi-Fi) oraz usługę Multiroom, dzięki której można oglądać telewizję na kilku telewizorach.

Nowa oferta i kontynuacja obranej strategii przyczyniły się do tego, że w III kwartale T-Mobile odnotował wzrost sprzedaży usług światłowodowych aż o 7%, oraz zwiększył liczbę nowych gospodarstw domowych, które dołączyły do magentowej sieci.

Operator podał, że do wzrostu w obszarze biznesowym w III kwartale przyczynił się wciąż duży popyt na usługi chmurowe oraz bezpieczeństwa w T-Mobile. T-Mobile Polska zwiększył przychody i EBITDA AL odpowiednio o 3,8% i 6,1% (r/r).