T-Mobile uruchamia stronę o trendach telekomunikacyjnych w tym na temat dokonującej się na naszych oczach przyspieszonej ewolucji cyfrowej w czasie pandemii Koronawirusa.

Już 18 maja startuje strona internetowa, na której T-Mobile będzie publikować informacje i analizy dotyczące trendów w korzystaniu z usług telekomunikacyjnych w kontekście epidemii koronawirusa. Opracowane w przystępny sposób dane mają stanowić rzetelne źródło wiedzy dla wszystkich osób poszukujących informacji na temat dokonującej się na naszych oczach przyspieszonej ewolucji cyfrowej.

 

Nowy portal to nie pierwsza taka inicjatywa T-Mobile – firma od lat uważnie przygląda się rynkowi, czego owocem były m.in. raporty dotyczące cyberbezpieczeństwa polskich przedsiębiorstw, ukazujące obraz dynamicznej transformacji zagrożeń i sposobów zapewniania ochrony w sektorze ICT. Na początku tego roku operator opublikował zaś dane dotyczące wpływu technologii na związki międzyludzkie. Aktualnie takim ważnym obszarem intensywnej przemiany stał się cały segment usług telekomunikacyjnych i cyfrowych – zarówno pod względem zachowań i potrzeb użytkowników indywidualnych, jak i podmiotów biznesowych. T-Mobile postanowił podzielić się swoimi obserwacjami tym razem nie w formie raportu, lecz specjalnego bloga z przekrojowymi i różnorodnymi danymi na temat obecnie zachodzących zmian w konsumpcji usług telekomunikacyjnych.

 

 

Interaktywna, lekka forma

Treści, które czytelnicy znajdą na portalu, to interaktywne wykresy ukazujące dane w kontekście konsumpcji usług cyfrowych i telekomunikacyjnych. T-Mobile zaplanował także sekcję blogową z krótkimi notkami, komentującymi i podsumowującymi w jasny i przystępny sposób informacje zawarte w statystykach. Wśród omawianych zagadnień pojawią się m.in. zmiany w mobilności Polaków, nowy sposób użytkowania usług telekomunikacyjnych czy dane dotyczące migracji klientów T-Mobile podczas majówki czy świąt wielkanocnych. Ze strony można dowiedzieć się więcej np. o 40-procentowym wzroście liczby wykonywanych połączeń po wprowadzeniu obostrzeń czy aż 50-procentowym spadku mobilności Polaków w tym okresie. Portal sukcesywnie będzie uzupełniany o kolejne dane i wpisy, dostarczające nowych informacji, stanowiąc – tak ważne w czasie pandemii i chaosu komunikacyjnego – zaufane i pewne źródło wiedzy..

 

Stronę internetową projektu można odwiedzić pod adresem covid19.t-mobile.pl.

 

https://itreseller.pl/itrnewt-mobile-pomaga-przedsiebiorcom-zorganizowac-bezpieczne-srodowisko-pracy-zdalnej-ktora-stala-sie-nieodlacznym-elementem-dzialania-wielu-firm-i-zespolow/